• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
چهار شنبه 1 آذر 1402
کد مطلب : 209950
+
-

بازیکنان تکراری

کدام بازیکنان لیگ برتری امسال بیش از دیگران بازی کرده‌اند؟

بازیکنان تکراری

معمولا دروازه‌بان‌ها طول عمر بازی بیشتری دارند و بازی‌های ملی بیشتری انجام می‌دهند و در دقایق زیادتری نسبت به بازیکنان بقیه پست‌ها در ترکیب قرار می‌گیرند. روال این است که دروازه‌بان تعویض نمی‌شود مگر آنکه اخراج یا مصدوم شود. با این‌حال، برخی بازیکنان هستند که طول عمر یا تعداد بازی یا دقایق بیشتری نسبت به دروازه‌بان‌های ایستا دارند. لازم به ذکر مثال‌هایی مثل کریستیانو رونالدو نیست. گاوی در بارسا پیش از مصدومیت شدیدش که او را ۸ تا ۹ماه از فوتبال دور کرد، پس از تراشتگن بیشترین دقایق بازی را داشت. در لیگ برتر چه خبر است؟ تا پیش از مصدومیت‌های اخیر و ویروس فیفا چه بازیکنانی در هر تیم بیش از سایرین محبوب سرمربیان بودند؟
    آندره اونانا در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر بازی کرده است؛ با ۱۶۲۰دقیقه. او در بازی اخیر برای تیم ملی کامرون دچار آسیب‌دیدگی شد. من‌یونایتد دروازه‌بان مشهور دیگری ندارد. با توجه به اینکه داوید دخه‌آ اخیرا پیشنهاد النصر و همبازی‌شدن با کریستیانو رونالدو را رد کرده و بازی‌های اینترمایامی در آمریکا هم فعلا تا چند‌ماه تعطیل است، گزینه بازگشت دروازه‌بان اسپانیایی به یونایتد مطرح شده است. اونانا درصورت بهبود هم به‌زودی انگلیس را به مقصد جام ملت‌های آفریقا ترک می‌کند و ۲ماه دیگر غایب خواهد بود.
    نفر سوم این فهرست نیز دروازه‌بان است؛ نیک پوپ از نیوکاسل. نفر دوم مدافع میانی انگلیسی استون‌ویلاست به نام ازری کونسا‌.
    میکل آرتتا درست است که اجازه نداده رمزی مثل گذشته در همه دقایق درون دروازه بایستد و ترجیح داده از او و داوید رایا به‌صورت چرخشی استفاده کند، اما با وجود این از ‌آن دسته مربیانی است که از ترکیب ثابت استفاده می‌کند. بین ۱۰بازیکن لیگ برتر که بیشترین دقایق بازی را در این فصل ثبت کرده‌اند، نام ۳بازیکن آرسنال به چشم می‌خورد؛ ویلیام سالیبا، بن واست و دکلان رایس.
    بازگشت سالیبا از مصدومیت خیال آرتتا را راحت کرده. او در خط دفاع بدون جانشین است. فصل پیش مصدومیت این فرانسوی، قهرمانی را از آرسنال گرفت و راب هولدینگ در ۱۲بازی آخر نتوانست جانشین خوبی برای او باشد.
    اونای امری هم ۳بازیکن باثبات در این فهرست دارد؛ کونسا، جان مک‌گین و لوکاس دینیه (استون‌ویلا).
    در منچسترسیتی با اینکه برناردو سیلوا سوگلی و بازیکن محبوب گواردیولا محسوب می‌شود، به ارلینگ هالند و کایل واکر بیش از بقیه بازی رسیده است. هالند فصل پیش هم تنها ۳بازی را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید