• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 29 آبان 1402
کد مطلب : 209767
+
-

بازگشت جیمز ال.بروکس پس از ۱۳سال دوری

هالیوود
بازگشت جیمز ال.بروکس پس از ۱۳سال دوری

 جیمز ال. بروکس قرار است فیلم «الا مک‌کی» را پس از ۱۳سال دوری از کارگردانی بسازد. به‌گزارش مهر به نقل از ورلد آف ریل، جیمز ال. بروکس ۱۳سال است فیلمی را کارگردانی نکرده و حالا گفته شده این کارگردان ۸۳ ساله بالاخره یک‌بار دیگر برای فیلمی با عنوان «الا مک‌کی» پشت دوربین قرار می‌گیرد.
تولید این فیلم توسط استودیوی قرن بیستم حمایت می‌شود، قرار است در دسامبر آغاز شود. در این درام عاشقانه که در بوستون اتفاق می‌افتد اِما مک‌کی، بازیگر انگلیسی‌فرانسوی فیلم‌هایی چون «امیلی» در نقش امیلی برونته و «باربی» قرار است بازی کند. داستان فیلم درباره یک سیاستمدار آرمان‌گراست که آماده است تا برای فرمانداری نامزد شود، اما او با مسائل خانوادگی هم روبه‌روست. در این فیلم گفته شده شخصیت مک‌کی همچنین مراقبت از برادرش را که از اضطراب اجتماعی رنج می‌برد و در خانه محبوس است، برعهده دارد.
او عاشق توجه حرفه‌ای به «الا» است، اما می‌خواهد الا به ازدواج او هم به اندازه کارش توجه کند.  بروکس در ۴دهه کارنامه فیلمسازی خود تنها ۶فیلم کارگردانی کرده که از آنها ۳فیلم کلاسیک «شرایط مهرورزی»، «اخبار تلویزیون» و «بهتر از این نمی‌شه» جایگاه ویژه‌ای در تاریخ سینما دارند. آخرین فیلم او سال۲۰۱۰ با عنوان «از کجا می‌دانی؟» ساخته شد که آخرین بازی جک نیکلسون در یک فیلم سینمایی را هم رقم زد و هواداران ویژه‌ای در سینما دارد. بروکس همین چند روز پیش به «پیپل» گفته بود در تلاش است تا نیکلسون را از بازنشستگی خارج کند. او ۴ بار با این بازیگر کار کرده است و قطعا خیلی‌ها در انتظار تجربه پنجم هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید