• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 29 آبان 1402
کد مطلب : 209751
+
-

جهان‌نما/آخرین سخنان خبرنگار فلسطینی قبل از شهادت

یک خبرنگار فلسطینی با نام «حسونه سلیم»، ساعاتی قبل از شهادت خود در گزارشی تصویری اعلام کرد که «آنچه در غزه می‌گذرد فراتر از قتل‌عام بوده و یک نسل‌کشی تمام عیار است.» به ‌گفته شهید حسونه سلیم، «دوربین‌ها و خبرنگاران در غزه صرفا شاید توانسته باشند 5درصد از فجایع را به مخاطبان خارجی منتقل کنند و 95درصد دیگر را جز کسی که در اینجا حضور دارد، افراد دیگر درک نخواهند کرد، چون خیلی‌ها هنوز زیر آوار یا زنده هستند.»

ستاره بسکتبال آمریکا با چفیه فلسطینی
«کایری اروینگ»، ستاره بسکتبال آمریکایی در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش به نشانه همبستگی با مردم غزه با چفیه فلسطینی حاضر شد و بر حمایت از مردم غزه تأکید کرد. از زمان آغاز حملات و بمباران نوار غزه، بسیاری از چهره‌های هنری و ورزشی در آمریکا حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و خواستار توقف بمباران نوار غزه شده‌اند. حتی قبل از جنگ غزه نیز برخی ستارگان هالیوود حمایت خود را از فلسطین اعلام کرده بودند و سال گذشته شماری از ستارگان هالیوود پس از همبستگی با ملت فلسطین به یهودستیزی متهم شده بودند.

تمسخر سخنگوی ارتش اسرائیل
بسیاری از فعالان مجازی، گزارش‌های فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی را درباره کشف آثار نظامی و تونل‌‌های حماس مورد تمسخر قرار می‌دهند. تمسخر گزارش مقامات نظامی رژیم صهیونیستی پس از آن رواج پیدا کرد که به‌رغم ادعاهای تل‌آویو، ارتش رژیم‌صهیونیستی هنوز هیچ آثار قابل توجهی از فعالیت نظامی در بیمارستان شفای غزه پیدا نکرده است. 2 روز پیش نیز «آیدی کوهن»، کاربر صهیونیستی در فضای مجازی و دستگاه تبلیغاتی تل‌آویو با انتشار فیلمی مدعی شد که نظامیان صهیونیست یک تونل عمیق حماس را کشف کرده و وارد آن شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید