• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 28 آبان 1402
کد مطلب : 209634
+
-

روزهای خوش گیشه به تئاتر رسید

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌های به صحنه رفته در مجموعه تئاترشهر تا پایان جمعه ۲۶ آبان‌‌ماه امسال مشخص شد و ۲نمایش سالن اصلی این مجموعه یعنی «پدر» و «آواز عاشقانه دختر دیوانه» به فروش بالای 4 میلیارد تومان دست یافته‌اند.
به گزارش ایرنا، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای اصلی و چهارسوی مجموعه تئاتر شهر تا پایان جمعه ۲۶ آبان‌ماه امسال اعلام شد.
نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که از روز ۱۷مهرماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰هزار تومانی اجرای خود را آغاز کرده بود با مجموع ۳۵ اجرا و میزبانی از ۱۵هزار و ۱۱۴مخاطب (با احتساب بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف‌دار و مهمان) با فروش ۲میلیارد و ۴۶۸میلیون و ۶۰هزار تومان به اجرای خود پایان داد.
نمایش «آواز عاشقانه دختر دیوانه» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که اجرای خود را از هفتم آبان‌ماه در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ تا ۲۵۰هزار تومان آغاز کرده بود، جمعه26 آبان‌ماه، با مجموع ۱۸ اجرا و جلب توجه ۷هزار و ۸۳۲تماشاگر، توانست به فروش معادل یک میلیارد و ۶۳۴میلیون و ۴۱۵هزار تومان دست پیدا کند و با سالن اصلی خداحافظی کند.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید