• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 28 آبان 1402
کد مطلب : 209611
+
-

کاش فیفا رئال را محروم می‌کرد

کاش فیفا رئال را محروم می‌کرد

فلورنتینو پرس چند سالی است دنبال راه‌اندازی سوپرلیگ است تا خرج خودش و باشگاه‌های بزرگ را از لیگ‌های داخلی جدا کند. این ایده با واکنش تند یوفا و فیفا روبه‌رو شد و حتی آنها رئال و همدستانش را تهدید کردند که از حضور در تورنمنت‌های دیگر محروم خواهند شد. رئیس باشگاه رئال‌مادرید آرزو می‌کرد این اتفاق بیفتد و فیفا دیگر کاری به آنها نداشته باشد. یکی از زیان‌هایی که فیفا به رئال رسانده، به همین فیفادی برمی‌گردد. آخرین فیفادی 2ستاره فیکس این تیم را بین یک تا 2‌ماه از شرایط بازی دور کرده است. کاماوینگا در تمرین تیم ملی فرانسه که صعودش به یورو قطعی شده بود، آسیب دید. فرانسه دیروز مقابل تیم 198رنکینگ فیفا یعنی جبل‌الطارق بازی داشت و کاماوینگا در تمرین و در برخورد با عثمان دمبله اسطوره مصدومیت، دچار آسیب‌دیدگی شد. وینیسیوس هم در بازی برزیل با کلمبیا به همین سرنوشت دچار شد. احتمالا کاما و وینی به سوپرجام اسپانیا در عربستان نمی‌رسند. خبرنگاران نزدیک به باشگاه می‌گویند این دو ستاره تا پایان سال در دسترس نخواهند بود. رئال پیش از این مصدومانی نظیر میلیتائو، کورتوا، سبایوس، شوامنی، گولر، کپا و بلینگام داشت. با نفرات آسیب‌دیده جدید، تعداد مصدومان رئال به 9نفر رسید و حالا آنچلوتی فقط 14بازیکن در دسترس دارد. برای پست هافبک دفاعی فقط تونی کروس موجود است و کارلتو یک بازیکن از کاستیا به نام مارتین را به اردو دعوت کرده.

منچستر اریک تن‌هاخ 6مصدوم به نام‌های لیساندرو مارتینس، لوک شاو، کاسمیرو، تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن و راسموس هویلوند را در ترکیب تیمش دارد و اگر مصدومیت رشفورد و اونانا هم جدی باشد، شمار مصدومان شیاطین سرخ به عدد 8خواهد رسید.

من‌سیتی ارلینگ هالند به‌دلیل مصدومیت دیدار دیشب نروژ مقابل اسکاتلند را از دست داد. مصدومیت این بازیکن ادامه همان آسیب‌دیدگی مچ پاست که در بازی مقابل بورنموث برایش پیش آمده بود. هالند 3روز بعد از مصدومیت در آن بازی، به میادین برگشت و در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت اما حالا دوباره دچار مشکل شده است. ران متئو کواچیچ هم در اردوی کرواسی آسیب دیده و ممکن است 3-2هفته از میادین دور باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید