• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 28 آبان 1402
کد مطلب : 209602
+
-

جهان‌نما/تصاویر آخرالزمانی از بیمارستان شفا قبل از تخلیه اجباری


تصاویری از داخل بیمارستان شفا در غزه لحظاتی قبل از تخلیه اجباری آن منتشر شده است. در این بیمارستان نزدیک به 5هزارنفر بیمار، مجروح و کادر پزشکی به زور از بیمارستان اخراج و ناچار شدند با این وضعیت سخت و دشوار پای پیاده 25کیلومتر مسافت طی کنند تا مثلا به منطقه امن برسند.

فلسطینی‌ها از هیچ‌چیز همه‌‌چیز می‌سازند

در اوج بحران انسانی و کمبود آب و غذا در غزه به‌دلیل جنگ رژیم صهیونیستی، بانوان فلسطینی در سایه ادامه بمباران‌ها و صدای هواپیماهای اسرائیلی در آسمان این شهر به پخت نان مشغولند تا بتوانند با بحران مقابله کنند. برنامه جهانی غذای سازمان ملل هشدار داد که نوار غزه از کمبود شدید مواد غذایی رنج می‌برد؛ بحرانی که منجر به گرسنگی گسترده شده و تقریباً کل جمعیت منطقه محاصره شده غزه را در وضعیت بحران قرار داده است.

هدف قرار دادن پایگاه‌های صهیونیستی توسط حزب‌الله

حزب‌الله لبنان صحنه‌هایی از هدف قرار دادن تعدادی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی را منتشر کرد. حزب‌الله اعلام کرده است که پایگاه نظامی اسرائیلی حدب البستان را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است. از سوی دیگر، منابع عبری زبان اعلام کردند که همزمان با حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان، آژیر خطر در برخی مناطق ازجمله کریات شمونا و مرگلیوت به صدا درآمده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید