• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 28 آبان 1402
کد مطلب : 209529
+
-

حریم رسالت، برترین‌های خود را شناخت

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان با عنوان «حریم رسالت» به همت بسیج رسانه کشور در محل مجموعه فرهنگی زیباکنار استان گیلان در روز شنبه 27آبان‌ماه سال‌جاری برگزار شد؛ برنامه‌ای که در شب میلاد بانوی کربلا و به مناسبت هفته بسیج تدارک دیده شده بود. در این برنامه که با حضور حدود هزار نفر از بانوان و فعالان رسانه از سراسر کشور برگزار شد، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج و زینب اختری، مدیرکل امور بانوان وزارت کشور به ایراد سخنانی در موضوع حال حاضر شرایط زنان و مردان در غزه پرداختند.

حاضرین در این مراسم
«قبل از شروع هر سخنی، ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم و به‌ویژه قتل‌عام بیماران، کودکان و زنان بی‌پناه و ادای احترام به شهدای غزه و همدردی با بازماندگان خواستار آزادی هر چه زودتر قدس شریف شدند.
بخشی از بیانیه هیات داوران: «امروز کمتر فرد دلسوز و‌ دغدغه‌مندی وجود دارد که از اهمیت نقش رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اطلاعی نداشته باشد؛ رسانه‌ای که می‌تواند بازوی اجرایی و عملیاتی نیرومندی در به ثمر رسیدن طرح‌ها و کلان‌برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد و به‌واقع امروز با گسترش فضای مجازی و رشد تکنولوژی‌هایی همچون هوش مصنوعی، نیاز به رسانه و کاربرانی که با فهم درست از این ابزار، خروجی درستی را در اختیار مخاطب قرار دهند، به‌شدت احساس می‌شود.
درحالی‌که امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران با سوءاستفاده از این ابزار مهم، سعی در به بیراهه بردن نوجوانان و جوانان این مرزوبوم دارند، فعالان جبهه انقلاب اسلامی با درک بموقع و با تجهیز خود به سلاح و ابزار قدرتمندی به نام رسانه، قدم در راه مبارزه‌ای سخت و دشوار گذاشته‌اند و حتما با تلاش شبانه‌روزی و با استعانت از پروردگار، می‌توانند در این جبهه، پیروز واقعی باشند. اما در کنار نقاط قوتی که برخی از آنها ذکر شد، سطحی بودن برخی آثار و عمق نداشتن گزارش‌های تحلیلی که اتفاقا حجم بالایی از آثار رسیده را به‌خود اختصاص داده، نیاز به آموزش بیشتر در بین شرکت‌کنندگان را دارای اهمیت می‌کند که امید است در نخستین فرصت و با برپایی کارگاه‌های مشترک، این مهم به سرانجام برسد.» لازم به ذکر است که محدث تک‌فلاح، مدیر گروه خانواده مؤسسه همشهری حائز رتبه دوم بخش مستند این جشنواره شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید