• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 25 آبان 1402
کد مطلب : 209357
+
-

نمایش ۱۰میلیونی اقتدار در ۵۴۰نقطه کشور به مناسبت هفته بسیج

گزارش
نمایش ۱۰میلیونی اقتدار در ۵۴۰نقطه کشور به مناسبت هفته بسیج

نشست خبری غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان دیروز (چهارشنبه) به مناسبت هفته بسیج برگزار شد. سلیمانی در این نشست به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت. مهم‌ترین محورهای این نشست در ادامه آمده است.
صهیونیست‌ها بیماران داخل بیمارستان‌ها و نوزادان نورس را به شهادت رساندند و در تاریخ اینگونه وحشیگری‌ها فقط در کارنامه رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود.
برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد جهاد تبیین و امیدآفرینی برنامه‌ریزی شده و بر همین اساس، رزمایش ۱۰۰هزار خدمت بسیج اصناف و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌ها و آزادی زندانیان ازجمله این برنامه‌هاست.
آیین تجدید میثاق هیأت رئیسه سازمان بسیج و بسیجیان با آرمان‌های امام‌ خمینی‌(ره)، رونمایی از پیمان‌نامه همسنگر، افتتاح بیش از ۱۰هزار شورای امر به معروف مساجد کشور، اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان، اختتامیه مسابقات قرآنی مرحله استانی بسیج در اردبیل، رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی، توزیع هزار قلم کالای اساسی میان محرومان، جشنواره ملی مالک‌ اشتر و افتتاح پویش جمع‌آوری اسناد و آثار ۹۳هزار شهید بسیج، بخش دیگری از برنامه‌های هفته بسیج است.
نشست تبیین نقش اقشار در خدمت‌رسانی به جامعه، نمایش ۱۰میلیونی اقتدار در ۵۴۰نقطه کشور، افتتاحیه جشنواره تئاتر سردار آسمانی، گردهمایی پهلوانان ایران‌زمین در ۵۴۰نقطه کشور، اجلاسیه شهدای زن اهل سنت در استان گلستان، امضای تفاهمنامه توانمندسازی ۱۰۰هزار معلم، مجمع عالی فاطمی و علوی بسیج دانش‌آموزی، اجلاسیه ملی اندیشه‌ورزی بسیج کارگری و جشنواره سراسری اعطای نشان اقتصاد مقاومتی بسیج نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال است.
یکی از اقدامات بسیج در کمک به ارتقای نظام سلامت کشور، احداث درمانگاه‌هایی در مناطق محروم با کمک خیرین است، لذا در این رابطه تاکنون ۱۰۰درمانگاه افتتاح شده که این تعداد به ۲۰۰درمانگاه افزایش خواهد یافت و تعدادی از این مراکز درمانی هم در این هفته افتتاح خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید