• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
پنج شنبه 25 آبان 1402
کد مطلب : 209260
+
-

عدد خبر/13 محصول

حمید مظاهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات گفت: در رویداد ملی هوش مصنوعی و سلامت ۲۰۸محصول و ایده حضور داشتند که با بررسی هیأت داوران ۱۳محصول و ایده برگزیده شدند. یکی از مقوله‌های حوزه فناوری الکترونیک سلامت موضوع هوش مصنوعی است که با اجرایی شدن  آن وظایف ما را در حوزه سلامت سبک می‌کند.

500 دلار  
هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ درحال کار روی یک گوشی تاشوی مقرون‌به‌صرفه است و آن را در سال2024 عرضه می‌کند. براساس این شایعه، قرار بود قیمت این گوشی 400 تا 500 دلار باشد. اکنون شرکت باصراحت بیان کرده است که هیچ برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های هوشمند تاشوی میان‌رده ندارد و بنابراین شایعه منتشرشده کاملا رد می‌شود. به‌نظر می‌رسد که عرضه یک گوشی تاشو با قیمتی برابر با گلکسیA54 درحال‌حاضر به‌دلیل هزینه‌های بالای لولا و پنل تاشو نشدنی است.

10 روز  
شرکت گوگل از گراف‌کست که یک هوش مصنوعی جدید و قدرتمند برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب و هواست رونمایی کرد. به این ترتیب، هوش مصنوعی به‌عنوان یک هواشناس طراحی شده که فقط در یک دقیقه می‌تواند پیش‌بینی‌های دقیقی را تا ۱۰روز آینده انجام دهد. این کاری است که معمولا برای یک اتاق پر از ابررایانه‌ها چندین ساعت زمان می‌برد. این هوش مصنوعی براساس داده‌های تجزیه‌و‌تحلیل مجدد آب ‌و هوای ۴۰ساله که توسط تصاویر ماهواره‌ای، رادار و ایستگاه‌های هواشناسی جمع‌آوری شده بود، آموزش داده شده است.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید