• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 آبان 1402
کد مطلب : 209100
+
-

جهان‌نما/همدردی کودک انگلیسی با کودکان غزه


محکومیت‌های جهانی علیه حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه ازجمله هدف قرار دادن بیمارستان‌ها به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است. فیلمی از راهپیمایی بزرگ حامیان فلسطین در لندن منتشر شده که در آن کودکان انگلیسی ضمن درخواست برای آزادی فلسطین نسبت به همنوعان و همسالان خود در نوار غزه ابراز همدردی و محبت می‌کنند. در این فیلم کودکی دیده می‎شود که شعار می‌دهد: فلسطین آزاد.

اسلام سریع‌ترین دین در حال رشد در جهان

بازنشر بخش‌هایی از یک میزگرد تلویزیونی با موضوع گسترش دین اسلام در جهان در شبکه‌های اجتماعی بازخورد گسترده‌ای داشته است. در این فیلم یکی از مجریان برنامه با اشاره به شمار بالای کسانی که در جهان به دین اسلام گرایش پیدا می‌کنند، اعلام می‌کند که در آمریکا سالانه تعداد زیادی به دین اسلام می‌گروند و می‌گویند که از تصمیم خود پشیمان نیستند.

وقتی مقاومت، بمباران چند میلیون دلاری آمریکا را تلافی می‌کند

نیروهای مقاومت یک‌شبه دستور جو‌بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، برای بمباران چند میلیون دلاری آمریکا در سوریه را تلافی کردند؛ جایی که سربازان آمریکایی بر دزدی انرژی سوریه نظارت می‌کنند و سرقتی که تمام هنجارهای حقوق بین‌الملل را نقض می‌کند. منابع میدانی و امنیتی المیادین از کشته شدن برخی از سربازان آمریکایی در نتیجه حمله موشکی مقاومت به پایگاه آمریکایی‌ها در شرق سوریه خبر دادند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید