• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 23 آبان 1402
کد مطلب : 209068
+
-

نجات با لوا

بارسلونای ژاوی توانست با 2گل لواندوفسکی، گل ثانیه 17آلاوس را جبران کند و مسابقه را ببرد اما باز هم سبک بازی این تیم به هواداران نچسبید و باز هم یک برد خفیف به‌دست آمد. به‌نظر می‌رسد انتقادات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روی سرمربی و تیم تأثیر منفی گذاشته است. ژاوی هم این موضوع را تأیید کرد و گفت: «آنچه مطبوعات می‌گویند، روی تیم تأثیر می‌گذارد و سناریوهای غیرواقعی ایجاد می‌شود. این اتفاق برای من به‌عنوان بازیکن نیز افتاد. چیزهای منفی ایجاد می‌شود و این چیز خوبی نیست. آنها بسیار تحت‌تأثیر آنچه در مورد آن صحبت می‌شود، هستند.» اشرف بن‌عیاد، خبرنگار طرفدار بارسا در بی‌این‌اسپورت به این شکل پاسخ ژاوی را داد: «تقریبا همه بازیکنان بارسلونا در کلاس جهانی هستند و مقابل میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان بازی می‌کنند. اگر بازیکنی طاقت انتقاد مطبوعات را نداشته باشد، نمی‌تواند پیراهن این باشگاه را بپوشد. اظهارات امروز ژاوی تأسف‌بار است.» مارشال یورنته هم به مصاحبه ژاوی واکنش تندی داشت: «خدای من! جمله‌ای بدتر از چیزی که فکر می‌کردم! ابتدا چمن، آفتاب، میز و... مقصر بودند و حالا هم رسانه‌هایی که می‌گویند تیم ضعیف بازی می‌کند، روی بازیکنان تأثیر می‌گذارند.»
   از 12برد بارسا در این فصل، 9پیروزی با تفاضل یک گل به‌دست آمده و فقط در 3بازی، بارسا با تفاضل بیش از یک گل بازی را برده است.
   بارسا زیرنظر ژاوی برای دویستمین‌بار (در 107بازی) به گل رسید: لواندوفسکی 41گل، فران تورس 19گل، پدری 14گل.
   گل دوم بارسا در بازی با آلاوس در واقع نخستین گل بارسلونا از روی یک ضربه پنالتی در خانه در تمام مسابقات از آوریل2022 بود.
   بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در این فصل لالیگا کسب کرده‌اند: لواندوفسکی 10امتیاز، بلینگهام 9امتیاز و جرارد مورنو 8امتیاز.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید