• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 22 آبان 1402
کد مطلب : 208931
+
-

هلاکت عامل گروگان‌گیری در درگیری با پلیس

هلاکت عامل گروگان‌گیری در درگیری با پلیس

مرد شرور که در جریان گروگان‌گیری در شیراز 2 نفر را به قتل رسانده و فرار کرده بود در درگیری با مأموران پلیس به هلاکت رسید. به گزارش همشهری، سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره گفت: در پی تیراندازی منجر به کشته شدن 2 نفر از شهروندان و همچنین گروگان گرفتن یک شهروند دیگر توسط متهم در
4 آبان‌ماه امسال در بلوار شهید چمران شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل و گروگان‌گیر مسلح متواری به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ساعتی بعد از این حادثه، متهم گروگان را به‌صورت صحیح و سالم آزاد کرد، ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی، درنهایت با تلاش‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس و مأموران انتظامی شهرستان کوه‌چنار، مخفیگاه این قاتل در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد. قاتل در مواجهه با مأموران انتظامی بدون توجه به هشدارهای آنان اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که درنهایت در جریان درگیری مسلحانه به هلاکت رسید.
حبیبی ادامه داد: مأموران از متهم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه خشاب و ۸تیر جنگی که از آنها در به قتل رساندن 2 نفر از شهروندان و همچنین تیراندازی به سمت مأموران انتظامی استفاده کرده بود، کشف کردند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید