• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 21 آبان 1402
کد مطلب : 208810
+
-

مقابله با کمپین اخراج

ژاوی باید راهی برای ساکت‌کردن منتقدانش پیدا کند

مقابله با کمپین اخراج

ژاوی پس از شکست در ال‌کلاسیکو، برد ناحق مقابل سوسیداد و همچنین باخت به شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان باید راه‌حلی فوری برای خارج‌کردن بارسلونا از بحران بیابد. بازیکنان اعتماد خود را به او از دست داده‌اند؛ این برداشت خبرنگاران نزدیک به باشگاه و کارشناسان تلویزیونی از اتفاقات اخیر است.
 در شبکه‌های اجتماعی، کارگروهی خاص، کمپین برکناری او را به راه انداخته‌ است. مدیریت بارسا معتقد است فعال‌شدن کمپین‌های هدفمند در شبکه‌های اجتماعی علیه ژاوی و انتشار پست‌های برکناری سرمربی تیم و شایعاتی از این دست، کار روبات‌هاست. زمانی مدیریت باشگاه به همین روبات‌ها و ارتش سایبری خود پول می‌داد تا علیه مسی و برخی ستاره‌ها تولید محتوا کنند.
چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای ویژه بین بازیکنان در رستوران بارسلونا برگزار شد. در این جلسه فقط بازیکنان حضور داشتند و خبری از اعضای کادر فنی نبود. این جلسه برای ارتقای روحیه بازیکنان و رسیدگی به امور ورزشی آنها برگزار شد، اما غیبت کادر فنی در این گردهمایی سؤال‌برانگیز بود.
ژاوی منتقدان زیادی دارد. سبک او مورد پسند هواداران و براساس فلسفه باشگاه نیست. بارسای ژاوی از نظر دوندگی هم تیمی سطح بالا نیست. کیکه گواش(LaPortiera)‌ نوشته: «سرعت بازی بارسلونا در مقایسه با تیم‌های لیگ قهرمانان مثل این است که اگر شما می‌دوید، من راه می‌روم. تفاوت وحشتناکی وجود دارد.» البته ژاوی فصل قبل هم به یک بحران موقت رسید و از آن رد شد. فصل گذشته بارسا پس از باخت به بایرن‌مونیخ، توانست شرایط را تغییر دهد و 18بازی متوالی را بدون باخت پشت سربگذارد، قهرمان سوپرکاپ شود، در صدر لیگ قرار بگیرد و به نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری برسد. آنها حالا بعد از باخت مقابل شاختار هم می‌خواهند همین کار را تکرار کنند.
حریف امروز بارسا در لالیگا تیم سرسختی نیست اما آلاوس در 3فصل اخیر توانسته 2بار بارسا را یک – یک متوقف کند. آلاوس پس از 7بازی بدون برد، سرانجام هفته گذشته توانست بر آلمریا پیروز شود. یا احتمال یک برد 5گله دیگر مقابل ‌آلاوس برای بارسلونا وجود دارد یا بازی باز هم گره می‌خورد. همه‌‌چیز بستگی به این دارد که یک گل زودهنگام وارد دروازه آلاوس شود یا نه.
    لواندوفسکی در 6بازی اخیر خود در بارسلونا گل نزده است. این بدترین آمار دوران حرفه‌ای او از فصل 11-2010 به بعد به‌حساب می‌آید.
    لواندوفسکی این فصل پس از 16بازی 6گل به ثمر رساند. او فصل گذشته پس از 16بازی، 17گل زده بود.
    بارسلونا در 9بازی اخیر خود بیش از 2گل در یک بازی نزده است.
    بارسا از زمان حضور ژاوی فقط در 7بازی از 20بازی در رقابت‌های اروپایی پیروز شده است.
    دی‌یونگ هنوز قادر به بازی نیست اما پدری برگشته. میزان باخت بارسلونا در فصل گذشته بدون پدری 33درصد و با پدری 14درصد بود.
    بارسلونا در هیچ‌یک از 11بازی اخیر خود مقابل آلاوس در لالیگا شکست نخورده است (9برد و 2تساوی) که طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری آنها مقابل تیم اهل ویتوریا در این رقابت‌هاست.
    بارسلونا در خانه تنها در یکی از 17بازی خود مقابل این حریف موفق به گلزنی نشده است (13برد، 2تساوی و 2باخت).
    آلاوس 30درصد از گل‌های خود را در لالیگای 24-2023 از خارج از محوطه به ثمر رسانده است (3 از 10). آنها با لاس‌پالماس بالاترین درصد را در این دوره از رقابت‌ها دارند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید