• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 آبان 1402
کد مطلب : 208702
+
-

توطئه مادر و دختر در قتل پدر

آن سوی مرز
توطئه مادر و دختر در قتل پدر

یک سال پس از مرگ مردی به نام هارولد آلن در شهر جکسون ایالت تنسی آمریکا، همسر و دخترش به اتهام توطئه برای قتل این مرد دستگیر شدند.
به گزارش همشهری به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، در نوامبر سال گذشته میلادی اشلی و مادرش مارشا، همدست شدند تا دست به جنایتی هولناک بزنند. فردی که آنها قصد کشتنش را داشتند، کسی نبود جز هارولد آلن، پدر خانواده.
به گزارش پلیس شهر جکسون در ایالت تنسی، این مادر و دختر برای اجرای نقشه‌شان شروع به تحقیق درباره سم‌ها کردند. آنها در نهایت به سمی کشنده رسیدند و آن را در غذای پدر خانواده ریختند اما سم فقط باعث مسموم شدن وی شد. اشلی و مادرش که می‌دیدند نقشه‌شان با شکست روبه‌رو شده، تصمیم گرفتند سم دیگری انتخاب کنند. شواهد به‌دست آمده از سوی پلیس نشان می‌دهد که آنها این‌بار به ماده‌ای شیمیایی رسیدند که از آن در ضد‌یخ استفاده می‌شود. آنها  این ماده را در نوشیدنی پدر خانواده حل کرده و به او دادند و به این ترتیب وی را به قتل رساندند.  این در حالی بود که پزشکان اعلام کردند که هارولد بر اثر مسمومیت غذایی جانش را از دست داده است. به این ترتیب نقشه مادر و دختر بی‌آنکه کسی به آنها مشکوک شود، عملی شد تا اینکه 9روز بعد اتفاق دیگری رخ داد. آن روز سارقانی به خانه اشلی و مادرش دستبرد زدند و همه اموال باارزش آنها را دزدیدند. با شکایت آنها، یکی از سارقان به نام وایت شناسایی و دستگیر شد. وایت به پلیس گفت: من از مدتی پیش با اشلی(دختر خانواده) دوست بودم. او برایم تعریف کرد که چطور یک نقشه حساب شده برای قتل پدرش طراحی کرده و با همدستی مادرش او را کشته و توانسته همه پس‌انداز پدرش را برای خود بردارد. برای همین وسوسه شدم که از خانه شان سرقت کنم که گیر افتادم. با اعترافات سارق، اسرار جنایت هولناک مادر و دختر فاش شد و پلیس چند روز پیش هر دوی آنها را دستگیر کرد و تحقیقات از آنها ادامه دارد. ‌

این خبر را به اشتراک بگذارید