• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 18 آبان 1402
کد مطلب : 208553
+
-

بایکوت بازیگر طرفدار رژیم صهیونیستی

سینمای جهان
بایکوت بازیگر طرفدار رژیم صهیونیستی

گل گدوت، بازیگر اسرائیلی به‌دلیل تلاش و سازماندهی برای نمایش فیلمی که عملیات ۷ اکتبر حماس به اسرائیل را نشان می‌دهد، با واکنش‌های شدیدی مواجه شده است. بازیگر فیلم «زن شگفت‌انگیز» در بحبوحه درگیری‌های اسرائیل و حماس، بارها در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از اسرائیل شرکت کرده و حالا تلاش دارد تا یک ویدئوی ۴۷ دقیقه‌ای را که توسط سخنگوی نیروهای دفاعی اسرائیل (IDF) ارائه شده، منتشر کند.
گای ناتیو، کارگردان برنده اسکارکه گویا رهبری تلاش‌ها برای انتشار این فیلم را در آمریکا برعهده داشت تا آن را برای چهره‌های مشهور و شخصیت‌ها نمایش دهد، فاش کرده که گل گدوت و همسرش یارون وارسانو، کمک کرده اند تا این امر ممکن شود.
تلاش گل گدوت برای برگزاری یک نمایش هالیوودی از حمله حماس به اسرائیل با واکنش شدید آنا د آرماس، بازیگر کوبایی فیلم «بلوند» روبه‌رو شده که وی را در اینستاگرام آنفالو کرده و موضع خود را با این کار نشان داده است. به گزارش مهر به نقل از نیوزویک، از زمانی که گزارش‌هایی مبنی بر تلاش‌های گدوت برای نمایش فیلم منتشر شد، بسیاری به X (توییتر) رفتند و به انتقاد از گدوت پرداختند زیرا او درباره تعداد جان باختگان فلسطینی‌ و مردم بی‌گناه غزه هیچ اظهارنظری نکرده و به همین دلیل خواستار تحریم این بازیگر شدند.
دولینا گانگولی، کاربر X  نوشت: گل گدوت، دختر تبلیغاتی تروریسم تحت حمایت اسرائیل. او ممکن است نقش یک ابرقهرمان را بازی کرده باشد اما در واقع چیزی بیش از یک مبلغ و یک عامل نسل‌کشی نیست.گدوت اسرائیلی است و به‌عنوان مربی آمادگی جسمانی رزمی در سرویس دفاعی اسرائیل خدمت کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید