• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 15 آبان 1402
کد مطلب : 208216
+
-

یکی بخر، دوتا ببر

نساجی و سپاهان امروز در آزادی میزبان حریفان ازبکستانی هستند و این دو مسابقه را می‌توان با یک بلیت تماشا کرد

یکی بخر، دوتا ببر

امروز و امشب ورزشگاه آزادی تهران میزبان 2بازی از لیگ قهرمانان آسیا‌ست. تیم نساجی که این ورزشگاه را برای بازی‌های خانگی‌اش معرفی کرده بود، بعد از میزبانی از الهلال امروز باید دومین بازی خانگی‌اش در این رقابت‌ها را مقابل نوبهار ازبکستان برگزار کند. از سوی دیگر، حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا و محرومیت سپاهان از بازی در ورزشگاه نقش‌جهان باعث شده سپاهان هم در همین ورزشگاه به مصاف آلمالیق برود. به این ترتیب امروز ساعت 17:30 و سپس 21:30 می‌توانیم در ورزشگاه آزادی شاهد رویارویی 2نماینده ایران با 2تیم ازبکستانی باشیم. جالب اینکه 2باشگاه توافق کرده‌اند که تماشاگران بتوانند هر دو مسابقه را با یک بلیت تماشا کنند؛ یعنی از 17:30 تا 23:30 در ورزشگاه آزادی، فقط با یک بلیت.

   نساجی - نوبهار
نساجی نخستین دوره حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را خیلی خوب آغاز کرد و توانست نماینده هندوستان را در بمبئی شکست بدهد. اما همان 3امتیاز تا امروز تنها امتیازات نماینده مازندران در آسیا بوده‌اند. شکست 3بر صفر از الهلال و سپس باخت 2بر یک مقابل نوبهار ازبکستان نتایج بعدی قرمزپوشان در این رقابت‌ها بودند. شکست مقابل نوبهار البته با بداقبالی و در آخرین لحظات به تیم نساجی تحمیل شد و تیم مهدی رحمتی می‌توانست لااقل با یک امتیاز از تاشکند بازگردد، اما تیم او درحالی‌که با یک گل پیش افتاده بود 10نفره شد، گل مساوی را پذیرفت و بالاخره در آخرین لحظات وقت‌های تلف‌شده با یک گل به‌خودی شکست را پذیرفت. کارت‌های قرمزی که بازیکنان نساجی در این مسابقات می‌گیرند به یکی از معضلات مهدی رحمتی تبدیل شده است. امیرمحمد هوشمند که در بازی با الهلال کارت قرمز گرفت، در ادامه 3جلسه محروم شد و همچنان دچار محرومیت است. در ادامه صابر حردانی هم مقابل همین تیم نوبهار در بازی رفت اخراج شد تا نساجی امروز از حضور 2مدافع خودش محروم باشد. تقریبا می‌توان گفت تیم نساجی هیچ شانسی برای صعود از این گروه ندارد اما نتیجه بازی امروز می‌تواند نخستین حضور مازنی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا را آبرومندانه‌تر کند.

   سپاهان - آلمالیق
بلاهایی که امسال بر سر تیم سپاهان آمد، معادل بحران‌هایی است که ممکن است در طول چند سال برای یک تیم فوتبال پیش بیاید. سپاهانی‌ها لیگ برتر را با چند برد متوالی آغاز کردند اما حکم فدراسیون و کسر 4امتیاز تمرکز آنها را به هم ریخت و نتایج را تغییر داد. از سوی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا ماجراهای بازی با الاتحاد پیش آمد و حکمی که AFC  در هفته گذشته برای آنها صادر کرد، یک‌بار دیگر تیم را به حاشیه برد. حالا سپاهان در لیگ قهرمانان بدون اینکه در زمین مسابقه به کسی باخته باشد، با 4امتیاز از 3بازی شانس کمی برای صعود پیدا کرده است. سپاهان هم‌اکنون بین 20تیم غرب آسیا رتبه یازدهم را دارد و در جدول گروه خودش حتی رتبه دوم را هم از دست داده است؛ رتبه‌ای که البته همین امشب درصورت بردن آلمالیق احتمالا آن را پس خواهد گرفت. زردپوشان علاوه بر این احکام با مشکل مصدومیت بازیکنان اصلی هم روبه‌رو هستند. امید نورافکن و رضا شکاری هنوز نتوانسته‌اند شرایط بازی را پیدا کنند و شهریار مغانلو هم بعد از چند هفته دوری، تازه از این بازی به لیست سپاهانی‌ها برمی‌گردد. سپاهان در بازی رفت آلمالیق را برد و برای زردپوشان که با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند، تکرار آن پیروزی از نان شب هم واجب‌تر است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید