• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 15 آبان 1402
کد مطلب : 208203
+
-

«صورت زخمی» فعلا بازسازی نمی‌شود

‌هالیوود
«صورت زخمی» فعلا بازسازی نمی‌شود

کارگردان ایتالیایی که قرار بود بازسازی «صورت زخمی» را انجام دهد، از این کار کناره‌گیری کرد. فیلمنامه این پروژه را سال‌ها پیش برادران کوئن نوشته‌اند، ولی چندین بار تولیدش به تعویق افتاده است.
به گزارش مهر به نقل از ایندو تایمز، لوکا گوادانینو که در جشنواره فیلم جیو مامی بمبئی حضور دارد، گفته است کارگردانی فیلم «صورت زخمی» را انجام نمی‌دهد. این فیلم قرار بود برمبنای فیلمنامه‌ای از جوئل و ایتن کوئن ساخته شود.
فیلمنامه کوئن‌ها بیش از یک دهه است که برای ساخت درنظر گرفته شده و یونیورسال حقوق بازسازی فیلم را دارد. احتمالا به‌زودی فیلمساز دیگری جایگزین گوادانینو خواهد شد.
لوکا گوادانینو ۵۲ساله که پروژه‌های متعددی در دست ساخت دارد، ‌ماه پیش اعلام کرد از ساخت فیلم زندگینامه‌ای آدری هپبورن که قرار بود با بازی رونی مارا ساخته شود، انصراف داده است. آن پروژه هم هنوز در حال گسترش است و قرار است با کارگردانی جدید انجام شود. بیش از ۳سال پیش اعلام شده بود بازسازی فیلم معروف «صورت زخمی» برمبنای فیلمنامه‌ای از برادران کوئن توسط گوادانینو انجام می‌شود.
یونیورسال پیکچرز از سال‌۲۰۱۱ پروژه ساخت فیلم جدید «صورت زخمی» را در برنامه دارد و تاکنون چندین کارگردان برای ساخت آن انتخاب شده‌اند که دیوید آیر و آنتونیو فوکوا ازجمله آنها بودند.
«صورت زخمی» نخستین‌بار سال۱۹۳۲ به کارگردانی هاوارد هاوکس و ریچارد راسن و با بازی پل مونی ساخته شد و سال‌۱۹۸۲ هم یک نسخه جدید آن توسط برایان دی‌پالما با بازی آل‌پاچینو در نقش تونی مونتانا، گانگستر کوبایی شکل گرفت. ‌

این خبر را به اشتراک بگذارید