• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 14 آبان 1402
کد مطلب : 208147
+
-

جهان‌نما/ارسال کفن و بیسکوئیت فاسد برای مردم غزه


یکی از کامیون‌های کمک‌های مصر به‌علت سرعت زیاد بارش بر زمین ریخته و مشخص می‌شود که بار آن کفن و بیسکوئیت‌های تاریخ مصرف گذشته بوده است. به اعتقاد برخی، مصر با کمک به رژیم‌صهیونیستی در محاصره غزه، نقش غیرقابل انکاری در جنایاتی دارد که این روزها در این منطقه انجام می‌شود.

فرزند چگوارا درباره تراژدی غزه چه می‌گوید؟

آلیدا چگوارا دختر ارنستو چگوارا مبارز انقلابی اهل آمریکای لاتین با اشاره به تحولات امروز نوار غزه می‌گوید: «من یک پزشک هستم و دوست دارم در غزه باشم تا وظیفه خود را انجام دهم.» او در بخش دیگری از سخنانش می‌گوید: «زندگی ارزش ندارد، یا مرگ یا وطن، شما ملت‌های عرب منتظر چه چیزی هستید؟»

مویه‌های پدر داغدیده فلسطینی بر سر جنازه دختر خردسالش

همزمان با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه به‌ویژه بیمارستان‌ها و مدارس که هزاران غیرنظامی فلسطینی در آنها پناه گرفته‌اند، فیلمی از وداع یک پدر داغدیده فلسطینی با دختر خردسالش در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است. این فلسطینی در بخشی از مویه‌های خود می‌گوید: « بابا جان چشم‌هایت را باز کن. یک روز دور هم نتوانستیم خوش باشیم. تنهایم نگذار.» سازمان ملل با اعلام اینکه بیش از 40درصد از قربانیان حملات رژیم‎صهیونیستی کودک هستند خواستار توقف فوری حملات و ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید