• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 13 آبان 1402
کد مطلب : 207964
+
-

حادثه مرگبار برای راننده ال۹۰

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی مرگبار یک‌دستگاه سواری ال‌۹۰ در بزرگراه شهید حکیم خبرداد.
به گزارش همشهری، سرهنگ رابعه جوانبخت دراین‌باره گفت:‌ ساعت ۳:۴۵ بامداد جمعه یک دستگاه سواری
 ال 90 در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم بود که ناگهان از مسیر خود منحرف و در محدوده پارک پردیسان با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه برخورد کرده و واژگون شد.
به دنبال وقوع این حادثه امدادگران آتش نشانی و اورژانس از یک سو و عوامل راهور از سوی دیگر خود را به محل حادثه رساندند و امدادرسانی و بررسی های تخصصی آغاز شد.  
وی با بیان اینکه درپی این حادثه راننده ال‌۹۰ در دم فوت کرد، گفت: سرنشین دیگر خودرو نیز به‌شدت مصدوم شد که از سوی عوامل اورژانس برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره علت این حادثه نیز اظهارکرد: بررسی کارشناسان تصادفات پلیس راهور نشان داد که ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به‌دلیل تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه شده است.
جوانبخت با بیان اینکه پلیس بارها و بارها درخصوص رعایت سرعت مجاز حین رانندگی هشدار داده است، گفت: متأسفانه در این حادثه نیز شاهد آن بودیم که خلوتی معبر سبب وسوسه راننده و رانندگی با سرعت غیرمجاز شده و همین موضوع نیز به قیمت جانش تمام شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :