• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 11 آبان 1402
کد مطلب : 207807
+
-

عدد خبر/6 دانشگاه

6 دانشگاه  کشور، از سال آینده میزبان دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی خواهند بود. معاون آموزشی وزارت بهداشت می‌گوید: با ایجاد دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی، شاهد تحول در آموزش و درمان خواهیم بود چون حتی بهترین جراحی‌ها هم بدون بازتوانی و فیزیوتراپی نتیجه خوبی نخواهند داشت.

61 فوتی  
و بیش از 25هزار ابتلای جدید به کرونا، باعث شده که تغییری آشکار در لیست کشورهای پیشتاز در زمینه مرگ و ابتلا به کرونا رخ بدهد و روسیه این‌بار در ابتدای این لیست قرار بگیرد؛ در هر دو مورد. در کل نیز رکورد ابتلا و فوتی کرونا کماکان در اختیار آمریکاست؛ با 109میلیون ابتلا و یک‌میلیون‌و180هزار فوتی.

70 هزار  
میلیارد تومان گردش مالی در زمینه مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی، باعث شده تا ایران، رتبه هفتم جهان و رتبه دوم منطقه را در مصرف این محصولات داشته باشد. این در حالی است که به‌گفته رئیس انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی، مارک‌های خارجی این محصولات که در کشور موجودند، یا فیک هستند یا قاچاق.

50درصد
تا 70درصد گردش مالی کالاهای بهداشتی و آرایشی در ایران، تخمین زده می‌شود که متعلق به کالاهای فیک باشد که این عدد، به‌معنای آسیب جدی به تولید داخل و سلامت مصرف‌کننده است. گردش مالی کالاهای بهداشتی و آرایشی ایران بیش از 2میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.








 

این خبر را به اشتراک بگذارید