• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
پنج شنبه 11 آبان 1402
کد مطلب : 207762
+
-

فیلم تازه کیانا ریوز قربانی تازه اعتصاب

هالیوود
فیلم تازه کیانا ریوز قربانی تازه اعتصاب

«کنستانتین۲» قرار است با حضور کیانو ریوز ساخته شود، اما ابتدا فیلمنامه آن که به‌دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان متوقف شده است، باید کامل شود. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، درحالی‌که پاییز پیش گزارش شد که کیانو ریوز در حال مذاکره برای بازگشت به فیلم دنباله‌دار «کنستانتین» است، حالا ساخت این فیلم چند گام جلو آمده اما با اعتصاب انجمن نویسندگان متوقف شده است. اخبار مربوط به ساخت ادامه این فیلم ترسناک ابرقهرمانی سال۲۰۰۵ که با اقتباس از رمان‌های گرافیکی دی‌سی کامیکس ساخته شده بود، اکنون توسط فرانسیس لارنس، کارگردان فیلم اصلی به‌روزرسانی شده و وی تأکید کرده است که قسمت دوم با حضور کیانو ریوز ساخته می‌شود.
وی گفته فیلمنامه «کنستانتین۲» هنوز وجود ندارد زیرا نوشتن آن با اعتصاب انجمن نویسندگان متوقف شد و حالا که اعتصاب تمام شده، این دو مرد (ریوز و لارنس) و تهیه‌کننده اصلی یعنی آکیوا گلدزمن در حال جلو بردن داستان هستند.
لارنـــس گفــــت: «کنستانتیـــــن۲» به‌خاطر اعتصاب انجمن نویسندگان متوقف شد و ما مجبور شدیم از موانع زیادی بگذریم تا دوباره کنترل شخصیت را به‌دست آوریم. من و کیانو و آکیوا گلدزمن در جلسات متعدد درباره آنچه فکر می‌کنیم باید داستان فیلم باشد، صحبت کرده‌ایم و هنوز باید بیشتر در این‌باره کار کنیم تا فیلمنامه کامل شود. وی افزود: واقعا امیدواریم یک فیلم عالی ترسناک با عنوان «کنستانتین۲» با رتبهR بسازیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید