
حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت: ادغام آموزش در خدمات بهداشتی و درمانی، آثار بسیار مثبتی داشته و نگاه ما به آینده و اولویت ما پیشگیری و ارائه خدمات با تأکید بر تقویت خدمات بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار، تقویت طبابت عمومی و حمایت بیمهها از خدمات پیشگیرانه است.
آثار مثبت ادغام آموزش و خدمات بهداشتی و درمانی
در همینه زمینه :