• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 6 آبان 1402
کد مطلب : 207254
+
-

اجتماع باشکوه «عاشقان آرمان»

روزنه
اجتماع باشکوه «عاشقان آرمان»

شهرک اکباتان دیروز (جمعه) میزبان اجتماع باشکوه «عاشقان آرمان» بود و شهروندان قدرشناس تهرانی آمده بودند تا از مقام شهدای‌امنیت، به‌ویژه شهید آرمان علی‌وردی، تجلیل کنند. تجمع باشکوه «عاشقان آرمان» درحالی در شهرک اکباتان، مقتل شهید علی‌وردی برگزار شد که ستاد مردمی برگزاری نخستین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، برنامه‌های متنوعی را برای تجلیل از مقام شامخ شهید آرمان علی‌وردی تدارک دیده بود. دراین اجتماع که با حضور پرشور مردم همراه بود، سعید حدادیان و ابوذر روحی به مداحی پرداختند. علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت، یکی از حاضران دراین مراسم بود که در سخنانی گفت: گردهمایی برای بزرگداشت شهدای‌امنیت به این معناست که ما قدردان استقامت این شهدا هستیم. وی تصریح‌کرد: برگزاری چنین مراسمی گویای این نکته است که تا آرمان‌ها هستند، ظلم ماندنی نخواهد بود و حق پیروز می‌شود.
این درحالی‌است که روز پنجشنبه، نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان پایتخت و... در حسینیه حضرت فاطمه(س) سپاه تهران برگزار شد.
شهید علی‌وردی، طلبه ۲۱ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا(ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت. این شهید بزرگوار روز چهارشنبه، ۴آبان۱۴۰۱ در شهرک اکباتان با ضرب‌وشتم شدید اغتشاشگران مجروح و سپس به بیمارستان بقیه‌الله(عج) منتقل شد، اما به‌دلیل شدت خونریزی، روز جمعه ۶ آبان به شهادت رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید