• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
شنبه 6 آبان 1402
کد مطلب : 207224
+
-

ساکنان طبقه وسط

 هفته هشتم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که روز گذشته با 3بازی آغاز شد، عصر امروز با 3بازی دیگر پیگیری می‌شود. دیروز تیم‌های استقلال، تراکتور و فولاد بازی‌های خود را برگزار کردند و تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و نساجی هم به‌خاطر بازی‌هایی که در لیگ قهرمانان داشتند فردا به میدان می‌روند. به این ترتیب در بازی‌های امروز تقریبا هیچ تیم مدعی و بزرگی حضور ندارد و این تیم‌های میانه‌جدولی و حتی قعرنشین هستند که مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
اولین بازی امروز از ساعت17:30 در شهر سیرجان آغاز می‌شود و در این مسابقه گل‌گهر میزبان هوادار خواهد بود. هوادار در 2هفته ابتدایی لیگ شروع نسبتا خوبی داشت اما روزهای سیاه این تیم خیلی زود فرارسید و آنها از 5بازی بعدی فقط یک امتیاز گرفتند. محمود فکری بعد از یک مساوی و 4باخت در 5هفته اخیر، حالا نیاز فراوانی به امتیازگیری دارد و البته حریف امروز او تیم سفت‌وسخت و قدری است. گل‌گهر با اوزونیدیس شروع خیلی خوبی در لیگ جاری داشت اما وقفه‌های لیگ لطمه زیادی به این تیم زد. سیرجانی‌ها طی شهریور و مهر در هر‌ماه فقط یک بازی انجام داده‌اند! ولی آنها در آبان‌ماه 3بازی دارند و امیدوارند امتیازات خود را به‌خوبی بالا بکشند.
در دومین بازی امروز که از ساعت18 آغاز می‌شود تیم پیکان از مس رفسنجان میزبانی می‌کند. پیکان در بازی قبلی هم میزبان بود اما با 3گل مقابل پرسپولیس تسلیم شد. در عوض مس رفسنجان در همان هفته توانست ذوب‌آهن را ببرد و خودش را از انتهای جدول بالا بکشد. جدال ساکت الهامی با رسول خطیبی بازی ساده‌ای برای هیچ‌یک از آنها نیست. 2تیم در جدول رده‌بندی همسایه هستند و در رتبه‌های نهم و دهم قرار دارند اما امتیاز آنها مساوی نیست و رفسنجانی‌ها 2امتیاز بیشتر دشت کرده‌اند.
آخرین بازی امروز و سومین بازی هفته هشتم هم یک دربی میان تیم‌های خوزستانی است که از قضا هر دوی آنها این روزها در قعر جدول قرار دارند. استقلال خوزستان بازی‌های اخیرش را به شکل عجیبی دقیقه90 یا وقت‌های تلف‌شده واگذار کرده و امشب بیش از هر چیز به‌دنبال رها شدن از این طلسم است. این تیم بعد از کسب یک مساوی در نخستین بازی فصل، دیگر هیچ امتیازی نگرفته و 6باخت متوالی دارد آن هم باخت‌هایی که معمولا با یک گل در دقیقه90 یا وقت‌های تلف‌شده پایان بازی رقم خورده‌اند. تیم عجیب سیروس پورموسوی بعد از اینکه مقابل فولاد نیز به همین شکل شکست خورد امروز باید مقابل دیگر تیم خوزستانی قرار بگیرد. نفت آبادان هم با 5امتیاز از 6بازی در رتبه چهاردهم است و وضعیت چندان بهتری نسبت به حریف امشبش ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید