• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
جمعه 5 آبان 1402
کد مطلب : 207146
+
-

خبر آخر

ساخت بیش از 4 میلیون مسکن توسط دولت
احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: در موضوع مسکن که یک بحث اقتصادی است، رونق ساخت و ساز می‌تواند پیشران حرکت اقتصادی باشد و در نتیجه به حرکت درآمدن ساخت و ساز می‌توان بیش از ۲۵۰ صنعت را فعال کرد. به همین دلیل دولت ساخت ۴میلیون و ۱۶۰ هزار واحد را شروع کرده است که در 4 بخش حمایتی، بافت‌های فرسوده، روستایی و همراه تولید مسکن دنبال می‌شود.

رزمایش اقتدار 1402 در اصفهان
رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امروز (جمعه) در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز می‌شود. این رزمایش 2 روزه بوده و در آن یگان‌های پیاده، زرهی، موشکی، توپخانه، هوانیروز، پهپاد، مهندسی، هوابرد، جنگ الکترونیک، جنگ نوین، سایبر، فاوا، با پشتیبانی ترابری هواپیماهای نیروی هوایی ارتش به اجرای ماموریت خواهند پرداخت.

بورسیه 4 هزار نخبه در بنگاه‌های داخلی
برای پیوند دانشگاه و صنعت، ۴ هزار نفر از نخبگان و دانشجویان برتر در بنگاه‌های فعال داخلی بورسیه شده‌اند. علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: حمایت از سرآمدان علمی در دولت سیزدهم دو برابر شده تاجایی‌که ۵ هزار نخبه مجوز جذب در دستگاه‌های اجرایی دریافت کرده‌اند. از طرفی برای پیوند دانشگاه و صنعت، ۴ هزار نفر از نخبگان و دانشجویان برتر در بنگاه‌های فعال داخلی بورسیه شدند.

عامل ترور «شیرین ابوعاقله» شناسایی شد
نام فرمانده یگان صهیونیستی و مسئول ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره در اختیار کمیته وابسته به سازمان ملل قرار گرفت. ناوی بیلای، رئیس کمیته مستقل تحقیقات بین‌المللی وابسته به سازمان ملل گفت: تحقیقات نشان می‌دهد نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بدون توجیه قوانین بین‌المللی حقوق بشر، به طور عمد یا بی‌پروا از نیروهای مرگبار استفاده کرده و شیرین ابوعاقله را به قتل رساندند.

ایران، همچنان رتبه دوم پاراآسیایی هانگژو
با ۲۳ مدالی که دیروز ورزشکاران ایران در بازی‌های پاراآسیایی به‌دست آوردند مجموع مدال‌های کاروان «فرزندان ایران» به ۳۲ مدال طلا، ۳۶نقره و ۲۸ برنز رسید تا همچنان رتبه دوم جدول توزیع مدالی بازی‌ها در اختیار ورزشکاران کشورمان باشد.  در چهارمین روز این بازی‌ها ورزشکاران ایران مجموعا 96مدال کسب کرده‌اند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :