• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
جمعه 5 آبان 1402
کد مطلب : 207136
+
-

فروپاشی رژیم صهیونیستی چه نتایجی خواهد داشت

نگاه
فروپاشی رژیم صهیونیستی چه نتایجی خواهد داشت

علی اخباری؛ پژوهشگر

سؤال جذاب این است؛ دنیای بعد از اسرائیل چگونه است؟ برای مثال که گوشه ذهنتان باشد، ببینید دنیای بعد از فروپاشی حکومت خودخوانده داعش چگونه بود؟ چقدر دوز خباثت‌های آنها فروکش کرد. اصلا فتیله جنایت‌هایشان به‌کلی پایین کشیده شد.
حالا اسرائیل که غده سرطانی است در منطقه و دنیا ریشه دوانده است. فکر کنید بعد از نابودی‌اش دنیا چه گلستانی می‌شود! حالا با هم قدری نبود آن را به تصویر می‌کشیم، ببینید.

فروپاشی امپراتوری رسانه‌ای: تقریبا همه مردم دنیا پای رسانه‌های آمریکایی نشسته‌اند که گلوگاه‌های آنها دست اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌هاست؛ 6غول رسانه‌ای که در همین صفحه به آنها پرداخته شده است.
آنها همه پشت رژیم کودک‌کش‌اند و آنها هم پشت اینها! و با نابودی اسرائیل، سخت متزلزل می‌شوند و موجودیت خودشان را در خطر می‌بینند.
نابودی استثمار:اغلب میلیاردرهای جهان صهیونیست هستند که برای موجودیت اسرائیل دست به جیب‌اند و به علاوه، پشت پرده کلی کودتا، ترور، براندازی و اختلافات در سراسر جهان هستند. همه اینها به‌منظور تقویت جایگاه اسرائیل و اهداف آن است. با نابودی اسرائیل، دیگر این نقشه‌ها نقش بر آب زدن است.

نابودی رژیم نژادپرست:در سال 1975مجمع عمومی سازمان ملل صهیونیسم را نوعی از نژادپرستی نامید. با نابودی اسرائیل، آخرین رژیم متظاهر به نژادپرستی از بین می‌رود.

نابودی اختلافات قومی:«صهیونیست‌ها در پروتکل پنجمشان گفتند: ما در سراسر ممالک جهان بذر اختلاف پاشیده‌ایم و به اختلافات قومی، نژادی و تعصبات دینی از 20قرن پیش دامن زده‌ایم.» نابود بشوند، ریشه اختلافات مردم جهان کنده می‌شود.

ریشه‌کنی ناامنی:
اسرائیل چون موجودیت خودش همیشه در خطر است، برای همین همیشه به‌دنبال ایجاد ناامنی در منطقه و جهان است؛ برای همین ترور در رأس کارهایش است.
بله تا قبل از 2006 راهبردش جنگ بود، اما بعد از جنگ 33روزه لبنان، رفت به سمت ترور. ترور دانشمندان هسته‌ای ما هم از همین دست است.
به‌طور کلی دنیای بعد از اسرائیل:
دنیای امن‌تر و بدون جنگ است.
دنیای بدون اختلافات قومی و نژادی است.
دنیای بدون نژادپرستی است.
دنیای بدون استعمار و استثمار است و ملت‌ها سرشان را بالا می‌گیرند.
مردم جهان انتخاب‌هایشان با اراده آزاد خودشان است و نه تحت‌تأثیر رسانه‌های بی‌رحم.
و در یک کلام دنیا به سمت بهشت و ظهور حق، گام بزرگی بر می‌دارد!

این خبر را به اشتراک بگذارید