• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 4 آبان 1402
کد مطلب : 207098
+
-

تجمع «عاشقان آرمان» در اکباتان

دبیر ستاد مردمی برگزاری نخستین سالگرد شهادت آرمان علی‌وردی، درباره ویژه‌‌برنامه‌های تدارک دیده شده، گفت: تجمع «عاشقان آرمان» فردا (جمعه) از 30/14در خیابان «ورزش» شهرک اکباتان، مقتل آن شهید بزرگوار برگزار می‌شود.مرتضی متشرعی با بیان اینکه قرائت قرآن از سوی قاری بین‌المللی کشور، قرائت زیارت عاشورا و اجرای سرود از برنامه‌های ابتدایی این تجمع خواهد بود، افزود: حجت‌الاسلام سیدعلیرضا حسینی، سخنران این مراسم خواهد بود و حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی و کربلایی محمدحسین حدادیان به اجرای مداحی می‌پردازند. اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط ابوذر روحی، سازنده این اثر ارزشمند از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ‌است.
 وی ادامه داد: برگزاری نشستی با محوریت زندگی شهید آرمان علی‌وردی، بعد از نماز مغرب ‌و عشا در مسجد امام علی(ع) شهران از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا خواهد شد. سخنران این نشست علی‌اکبر رائفی‌پور خواهد بود و امیر عباسی و علی پورکاوه به مداحی می‌پردازند.
متشرعی با بیان اینکه میدانی در اکباتان، خیابانی نزدیک به خانه این شهید بزرگوار و ایستگاه مترو کوهسار به نام شهید آرمان علی‌وردی نامگذاری شده ‌است، اضافه‌کرد: همه مساجد، کانون‌های فرهنگی، هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی دست به‌دست هم داده‌اند تا یاد و نام این شهید به‌ خوبی زنده شود.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید