• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 4 آبان 1402
کد مطلب : 207081
+
-

فریاد ظلم‌ستیزی از غزه بلند است

صهیونیست‌ها باد کاشتند و طوفان‌الاقصی درو کردند

خبر
فریاد ظلم‌ستیزی از غزه بلند است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در چهلمین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه که در برج میلاد برگزار شد، در جمع اهالی سینما گفت: «امروز با وحشیانه‌ترین جنایت‌ها علیه معصوم‌ترین انسان‌ها یعنی کودکان غزه و سرزمین‌های اشغالی مواجه هستیم. جنایت‌هایی که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و فریاد ظلم‌ستیزی او را به آسمان بلند می‌کند.»
به‌گزارش همشهری، نسل‌کشی فلسطینیان و زنان و کودکان در غزه فاجعه‌ای است که روی همه‌ جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است. محمدامین توکلی‌زاده با بیان این مطلب تأکید کرد: «روزگاری در تلویزیون با صحنه‌ دلخراش شکستن بازوی یک نوجوان فلسطینی روبه‌رو بودیم و امروز با صحنه‌های دهشتناک تکه‌تکه‌شدن زنان و کودکان و جوانان فلسطینی مواجه هستیم. صهیونیست‌ها باد کاشتند و امروز طوفان‌الاقصی درو کردند و این مقاومت تا رسیدن به پیروزی پایدار خواهد بود.»
او در ادامه گفت: «در جمع شما سینماگران عطر خوش شرافت و نجابت را استشمام کردم و به ‌خود بالیدم که در سینمای ایران و در کلام تک‌تک هنرمندان از ابتدای این آیین، فریاد ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی در دفاع از مردم مظلوم غزه بلند است و این مهم نشان‌دهنده ظهور و البته وجود سینمایی آزاداندیش، پویا و انسانی در نسل امروز و آینده سینماگران این مرز و بوم خواهد بود.»  معاون شهردار تهران در پایان ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران این جشنواره تأکید کرد: «امیدوارم در سال‌های بعد شاهد موفقیت‌های این جشنواره و اثرگذاری بیشتر آن در عرصه‌های بین‌المللی باشیم. جشنواره و سینمایی که برخلاف سینمای نظام سلطه که بلندگوی ظالمان و مستکبران است حامی و بلندگوی مظلومان و مستضعفان جهان و البته طرفدار آزادی و آزادگی باشد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید