• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 1 آبان 1402
کد مطلب : 206702
+
-

جهان مقاومت

بمباران غزه با موشک‌های هدایت‌شونده GBS
منابع عبری، زبان اعلام کرده اند که ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی، در بمباران مناطقی در نوار غزه از موشک‌های هدایت شونده GBS از نوع Steel s‌ting استفاده کرده است.

نتانیاهو؛ شاه بزدل‌ها
روزنامه صهیونیستی هاآرتص به بررسی رمز و راز شکست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در غزه به‌دنبال عملیات توفانی نیروهای مقاومت فلسطینی پرداخته و نتانیاهو را «شاه بزدل‌ها» لقب داده است.

نتانیاهو به مکرون: فعلاً نیا
شبکه عبری، زبان کان اعلام کرد که سفر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به تل آویو که قرار بود روز سه‌شنبه آینده انجام شود، بنا به درخواست نتانیاهو به تعویق افتاده است. این شبکه تأکید کرده که فعلا مشخص نیست این سفر چه زمانی انجام شود.

تخریب 26مسجد به‌دست صهیونیست‌ها
وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر تا روز یکشنبه 26مسجد توسط این رژیم بمباران و به کلی تخریب شده است. ده‌ها مسجد دیگر هم آسیب‌های کلی و جزئی دیده‌اند.

ارتش دزدها
شبکه عبری، زبان کان اعلام کرد که نظامیان تیپ ناحل از دزدیده شدن وسایل شخصی خود و دوستان‌شان که در حمله نیروهای قسام به شهرک‌های اطراف غزه کشته شده بودند، به خشم آمدند. این شبکه افزود که وسایل شخصی نظامیان تیپ ناحل توسط نیروهای دیگر یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به سرقت رفته است.

مدیریت مستقیم جنگ توسط سیدحسن نصرالله
یک نماینده فراکسیون پارلمانی حزب‌الله گفت: دبیرکل جنبش حزب‌الله خود مستقیما به تحولات در مرزهای جنوبی اشراف دارد و سخنرانی نکردن او بخشی از مدیریت جنگ است.

شکست نفوذ صهیونیست‌ها به غزه
گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که یک نیروی زرهی صهیونیستی چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس عبور کرده و وارد نوار غزه شده است. در ادامه این گزارش گفته شده که مجاهدان حماس فورا نیروی نفوذی دشمن را محاصره و 2 بولدوزر و یک تانک آن را نابود کرده و نیروهای صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی از منطقه کرده‌اند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید