• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 1 آبان 1402
کد مطلب : 206704
+
-

جهان‌نما/کودک فلسطینی تنها زیر بمباران اشغالگران صهیونیست


فیلمی از یک کودک فلسطینی بی‌گناه منتشر شده که تمام اعضای خانواده‌اش را در بمباران غزه از دست داده است و در میان اجساد شهدا به دنبال اعضای خانواده خود است. رژیم صهیونیستی در نوار غزه به‌معنای تمام کلمه مشغول جنایت است. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود شمار شهدای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی را 4741نفر اعلام کرد. 1873نفر از شهدا کودک هستند. این وزارتخانه همچنین از زخمی شدن 15898نفر دیگر در این حملات خبر داد. حال ده‌ها نفر از مجروحان وخیم است.

حمل اجساد با گاری در نوار غزه

شهروندان فلسطینی به‌دلیل نبود آمبولانس، با گاری در حال انتقال اجساد شهدا و مجروحان به بیمارستان‌های نوار غزه هستند. از سوی دیگر تصاویری منتشر شده که در آن شهروندان فلسطینی بدون هیچ امکاناتی در جست‌و‌جوی اجساد شهدا زیر آوار در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه هستند. محاصره و بمباران نوار غزه باعث ایجاد بحران انسانی در این منطقه متراکم از فلسطین شده است.

عملیات در پخش زنده شبکه اسرائیلی!

رئیس شهرک مارگالیوت در شمال فلسطین اشغالی در حال مصاحبه با شبکه12 اسرائیل است که تجهیزات جنگی در این شهرک هدف حمله خمپاره‌ای ضد‌زره قرار می‌گیرد و بقیه ماجرا را ببینید. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان‌الاقصی در غزه تا این لحظه 307نظامی اسرائیلی در درگیری‌ها با مقاومت کشته شده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید