• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 1 آبان 1402
کد مطلب : 206671
+
-

گرینویچ

دزدی مانکن از جواهرفروشی!

 یک سارق در لهستان، روش خلاقانه‌ای برای دزدی از یک جواهرفروشی ابداع کرد و طوری وارد آن شد که کمتر کسی تصورش را می‌کرد. این مرد 22ساله، در یک مال، در مقابل یک مغازه، وانمود کرد که مانکن است و چنان بی‌حرکت و بی‌جان ایستاد که مأموران امنیتی هم باور کردند مانکن است و پاساژ را تعطیل کردند. وقتی هم که خلوت شد، سارق از یک جواهرفروشی دزدی کرد. او تلاش کرده بود در زاویه‌ای قرار بگیرد که دوربین‌ها تصویر او را نگیرند اما نمی‌دانست دوربین‌هایی هم روبه‌رویش قرار دارند و در نهایت توسط پلیس بازداشت شد. البته پلیس گفته که این مرد جوان، قبلا یک‌بار با همین روش از یک پاساژ دیگر دزدی کرده بود اما این بار چندان خوش شانس نبود.

پرنده نقاش آمریکایی

یک باز شکاری در آمریکا، بعد از اینکه توانایی پرواز را از دست داده، موفق شده وارد عرصه دیگری شود و حالا به یک نقاش تمام وقت تبدیل شده! این پرنده در موزه علوم طبیعی در ورمونت زندگی می‌کند. او «سفیر پرواز» برای بازدیدکنندگان است. اما شکستگی استخوان بال، حیوان را زمینگیر کرد و به همین‌خاطر دیگر نتوانست پرواز کند. از آن زمان، دانشمندان این مجموعه، این پرنده را به یک نقاش تمام وقت تبدیل کرده‌اند و نقاشی‌هایش را در معرض دید قرار می‌دهند. کاری که آنها می‌کنند این است که خوراک این پرنده شکاری را در نقطه‌ای روی بوم قرار می‌دهند و پای پرنده را رنگ می‌کنند. وقتی که باز برای گرفتن غذایش روی بوم می‌دود، نقشی از خود به جا می‌گذارد و در نهایت یک نقاشی حسابی می‌کشد.

تخریب اشتباهی خانه

یک زن نگون‌بخت در آتلانتای آمریکا که برای تفریح و تمدد اعصاب به تعطیلات رفته بود، وقتی به خانه برگشت با صحنه‌ای مواجه شد که یک عمر آرامش و زندگی او را به هم زد: مأموران تخریب، اشتباهی خانه او را تخریب و با خاک یکسان کرده بودند. او گفته وقتی به جایی که خانه‌اش بوده رسیده، با تلی از ویرانه مواجه شده است. او ابتدا فکر ‌کرده آدرس خانه‌اش را اشتباهی آمده. یکی از همسایه‌ها با او تماس گرفته وگفته بود که کارگران روی خانه‌اش کار می‌کنند و این زن تصور می‌کرده شاید کمی به خانه‌اش آسیب وارد شده باشد اما وقتی آمده، آن را کاملا ویران دیده است. گویا شرکت عمرانی مسئول تخریب خانه، پلاک را اشتباه گرفته وخانه این زن بدبخت را ویران کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید