• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 1 آبان 1402
کد مطلب : 206661
+
-

نکته بازی/ آن مرحوم بیخود کرده!

در شرایطی که حدود 2هفته از برگزاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر و آن اشتباه عجیب داوری در زمینه مردود اعلام شدن گل سیرجانی‌ها سپری شده، هنوز جنگ و جدل‌ها در حاشیه این داستان ادامه دارد و هواداران پرسپولیس و تیم‌های دیگر در حال گردگیری هستند. در این میان اما اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر گفته: «همه‌‌چیز را فراموش کرده‌ام. نمی‌توانیم یکجا بایستیم و نمی‌توانیم به عقب برگردیم. یک اشتباه بود و تمام شد و رفت. باید برای بازی بعدی آماده شویم، چرا که اگر تمرکزمان را در این بازی از دست بدهیم، نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.» مگر دست شماست استاد؟ شما توی محضر رسما هم بنویسی از آن ماجرا گذشتی، باز اینجا یک عده بی‌خیال نمی‌شوند. همان داستان معروف است که می‌گفت مرحوم بیخود کرده، ما سیاه می‌پوشیم!

تکلیف ما چیست آقای پورحمیدی؟
شاید پرنوسان‌ترین بازیکن لیگ بیست‌وسوم از آغاز کار تا امروز، حسین پورحمیدی بوده باشد. گلر تراکتور که بعد از درخشش خیره‌کننده در آلومینیوم اراک به این تیم بازگشت، در مسابقات آغازین فصل عملکردی فاجعه‌بار داشت و با اشتباهات پیاپی، شکست‌های متوالی تیمش را رقم زد. بعد گفتند عیبی ندارد، تازه به تیم برگشته، مدافعان جلوی او تغییر کرده‌اند و با هم هماهنگ نیستند و سایر قضایا. برحسب اتفاق پورحمیدی موفق شد 4کلین‌شیت پیاپی هم ثبت کند و باعث شد همه به این نتیجه برسند که اوضاع بهبود یافته اما بازی با شمس‌آذر دوباره ورق را برگرداند. او در جریان شکست خانگی ناباورانه تراکتور 3گل خورد که مخصوصا روی گل دوم مرتکب اشتباه فاحشی شد. پورحمیدی در 8بازی امسال تراکتور 10گل خورده که آمار قابل دفاعی نیست.

مرسی آقا فرشاد!
فرشاد پیوس از آن دسته پیشکسوت‌های پرسپولیس محسوب می‌شود که لحن و کلام زهرداری ندارند و اکثر اوقات سازنده و حمایتی حرف می‌زنند. آقای گل سال‌های دور پرسپولیس معمولا پشت مهاجمان این تیم می‌ایستد و به آنها روحیه می‌دهد. پیوس همین رویه را در مورد شهاب زاهدی هم در پیش گرفت و حتی زمانی که این بازیکن زیر شدیدترین فشارها قرار داشت، گفت: «زاهدی با زدن گل اول راه می‌افتد.» فعلا هم همین اتفاق رخ داده است. شهاب بعد از آنکه مقابل گل‌گهر چند فرصت را از کف داد بالاخره یکی از توپ‌ها را به ثمر نشاند و پس از آن با روحیه خوبی که گرفته بود، موفق شد مقابل پیکان هت‌تریک کند. حالا هم آقافرشاد با خوشحالی از تحقق پیش‌بینی‌اش حرف می‌زند و می‌گوید زاهدی از او مشورت می‌گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید