• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 1 آبان 1402
کد مطلب : 206640
+
-

دستگیری بازیکن بیسبال آمریکا به جرم قتل

آن سوی مرز
دستگیری بازیکن بیسبال آمریکا به جرم قتل

2سال تحقیقات کارآگاهان پلیس کالیفرنیا، برای دستگیری قاتل یک زوج در خانه‌ای در کنار دریاچه تاهو، منجر به دستگیری بازیکن سابق تیم ملی بیسبال آمریکا و همدستش شد.
به‌گزارش همشهری به نقل از ان‌بی‌سی، 2سال پیش دنی سرافینی 49ساله، برای انتقام‌جویی از پدرزن و مادرزنش به خانه آنها رفت و 5ساعت در یکی از اتاق‌ها مخفی شد تا رابرت‌گری اسپور 70ساله و همسرش وندی وو 68ساله به خانه برسند.
او درحالی‌که نقابی به‌صورت داشت، منتظر ورود آنها به خانه ماند و بعد از شلیک گلوله و قتل هر دوی آنها، به همراه همدستش سامانتا اسکات 33ساله، از کالیفرنیا گریختند.
آدرین اسپور، دختر قربانی وقتی به خانه آمد با پیکر غرق در خون پدر و مادرش روبه‌رو شد و پلیس را خبر کرد. در تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین‌ها، فردی با کوله‌ای بر پشت و نقابی بر صورت دیده شده که مخفیانه خود را به خانه رسانده و منتظر قربانیان شده است. پلیس برای پیدا کردن قاتل تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد و سرنخ‌های به‌دست آمده آنها را به داماد خانواده به نام دنی و همدستش سامانتا رساند. دنی سرافینی، بازیکن سابق لیگ بیسبال بود که در طول دوران حرفه‌ای خود در سال‌های 1996 تا 2007 برای 6تیم مختلف ازجمله تیم ملی آمریکا بازی کرده بود. روز جمعه دنی در وینموکا، نوادا و سامانتا در لاس وگاس دستگیر شدند. آنها انگیزه قتل را انتقام‌گرفتن از پدر و مادر زن دنی عنوان کردند. پلیس کالیفرنیا اعلام کرد که قرار است 2 قاتل برای محاکمه به کالیفرنیا بازگردانده شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید