• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
دو شنبه 1 آبان 1402
کد مطلب : 206622
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/LgDEX
+
-

عدد خبر

100 هزار
پرستار، تنها در بخش پرستاری و نیروی انسانی وزارت بهداشت و مجموعه‌ها و مراکز تحت نظر آن کمبود وجود دارد. این کمبود مخصوصا در مناطق محروم و پروژه‌های جدیدی که به اتمام رسیده‌اند، بیشتر به چشم می‌آید.

77 هزار
نفر از کسانی که در آزمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کرده‌اند، زنان بودند. در این آزمون 111هزار متقاضی ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد، 105هزار نفرشان کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کردند.

2 دریچه
قلبی برای یک خانم 84ساله در تهران، به‌طور همزمان تعبیه و به روش زیرجلدی و بدون نیاز به جراحی قلب باز با موفقیت در بیمارستان شهید مدرس انجام شد. این دریچه‌ها، 2 دریچه آئورت و تریکوسپید بودند که برای نخستین‌بار در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد.

27 میلیون
دلار دیگر برای واردات شیرخشک توسط بانک مرکزی اختصاص یافت. بانک مرکزی بنابر ثبت سفارش‌ها و اعلام اولویت‌ها توسط سازمان غذا و دارو، امروز برای واردات شیرخشک و ماده اولیه آن با ارز ترجیحی، مجموعا
 ۲۷ میلیون دلار دیگر تخصیص داد تا مشکلات این حوزه کمتر شود.

697 میلیون
نفر، حدود تقریبی مبتلایان به کرونا از ابتدا تا به امروز بوده‌ که مرکز آمار جهانی ورلدامتر اعلام کرده. از این تعداد، تاکنون مرگ نزدیک به 7میلیون نفر تأیید شده است. آمریکا کماکان با ثبت 5 فوتی و بیش از 2200ابتلای جدید، بالاترین آمار تلفات و مبتلایان را به نام خود ثبت کرده است.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :