• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 30 مهر 1402
کد مطلب : 206501
+
-

مهماندوست در نزدیکی تیم ملی

تکواندوی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو بدون کسب مدال طلا کارش را به پایان رساند و در ادامه با حضور در گرندپری چین و حذف هر 7تکواندوکار ایران سریال ناکامی‌ شاگردان بیژن مقانلو تکمیل شد. بعد از شکست سنگین در این دو تورنمنت، مقانلو سرمربی تیم ملی مورد هجمه بسیاری قرار گرفت. نهایتا جلسه کمیته فنی برگزار شد و مقانلو از سمت خود استعفا کرد.
مقانلو ضمن تأیید این خبر گفت: «با توجه به همسو نبودن تفکرات و اختلاف سلیقه‌ای که در کار داشتیم، صلاح را در این دیدم که جهت حفظ حرمت، جایگاه و اعتبار خود قطع همکاری کنم. بهترین‌ها را برای تیم جوان و قدرتمندمان آرزو دارم تا در رویدادهای پیش رو خوش بدرخشند و بتوانند نماینده شایسته‌ای برای ما در المپیک باشند.»
فدراسیون تکواندو پس از استعفای مقانلو، مجید افلاکی را موقتا به‌عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو معرفی کرد. اصغر رحیمی، مدیر فنی تیم ملی تکواندو درباره تغییر سرمربی و در پیش بودن مسابقات گرندپری منچستر گفت: «بچه‌ها امشب برای انگشت‌نگاری به سفارت انگلیس در ترکیه می‌روند تا برای حضور در گرندپری منچستر اقدام کنند. با توجه به رویدادهای پیش رو فعلا مجید افلاکی به‌عنوان جانشین بیژن مقانلو انتخاب شده است. گزینه‌های مختلفی داریم و سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را با توجه به اهمیت حضور موفق در المپیک بگیریم.» گفته می‌شود رضا مهماندوست یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی است. مهماندوست علاوه بر سابقه سرمربیگری تیم ملی ایران سابقه سرمربیگری تیم‌های ملی جمهوری آذربایجان و چین‌تایپه را نیز دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید