• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 27 مهر 1402
کد مطلب : 206262
+
-

پایان گروگان گیری 15میلیارد تومانی

مردان مسلح 2راننده کامیون را در جاده ربوده و برای آزادی آنها 15میلیارد تومان باج‌خواهی کرده بودند، اما 48ساعت بعد دستگیر شدند.
به‌گزارش همشهری، این گروگانگیری چند روز قبل در شهرستان بمپور واقع در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد.  مرد کامیون‌داری با مراجعه به پلیس گفت: کامیون من در اختیار راننده و کمکش بود و قرار بود محموله‌ای را به یکی از استان‌ها حمل کنند اما با خبر شدم که افراد ناشناس آنها را ربوده‌اند. او ادامه داد: آنطور که متوجه شدم افراد ناشناس که مسلح بوده‌اند کامیون را در مسیر بمپور - دلگان متوقف کرده و راننده و کمک راننده را به زور با خود برده‌اند. گروگان‌گیران ساعتی بعد از این حادثه با من تماس گرفتند و گفتند راننده و کمکش را به مکان نامعلومی برده‌اند و جان‌شان در خطر است و برای آزادی آنها باید 15میلیارد تومان پرداخت کنم. من هم که پرداخت چنین پولی در توانم نبود تصمیم گرفتم از پلیس کمک بگیرم.
 به‌دنبال این شکایت تحقیقات پلیس آغاز شد و کارآگاهان در بررسی‌های فنی خود پی بردند که این گروگانگیری بر سر اختلافات مالی اتفاق افتاده است. در ادامه کارآگاهان به اطلاعاتی درباره گروگانگیران دست پیدا کردند و درحالی‌که 48ساعت از ربوده شدن دو راننده می‌گذشت آنها موفق شدند که عامل اصلی گروگان‌گیری را در مخفیگاهش در ایرانشهر دستگیر کنند. در عملیات دیگری دو همدست این مرد نیز دستگیر و گروگان‌ها آزاد شدند. سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید