• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 26 مهر 1402
کد مطلب : 206158
+
-

جهان‌نما/وداع جانسوز پدر با کودک فلسطینی


تشییع جنازه یک کودک فلسطینی که توسط رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید با اندوه فراوان برگزار و پیش از آن تصاویری از وداع جانسوز پدر این کودک فلسطینی منتشر شد. سازمان جهانی بهداشت در یازدهمین روز جنگ علیه غزه اعلام کرد که تا‌کنون بیش از 3 هزار فلسطینی شهید و 12500نفر هم زخمی شده‌اند. نیمی از کشته‌ها و مجروحان کودک و زن هستند. دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه تا این لحظه دشمن صهیونیستی بیش از 371جنایت و کشتار بزرگ را در حق مردم غزه مرتکب شده و خانه‌های فلسطینیان را بدون اخطار قبلی بمباران کرده که طی آن 1981 فلسطینی که بیشتر آنان زن و کودک بودند، به شهادت رسیدند.

حمایت قهرمان جهان از فلسطین

عبدالرحمن سامح شناگر مصری به جرگه ورزشکارانی پیوست که از مسئله فلسطین مقابل جنایت صهیونیست ها حمایت می کنند. این ورزشکار مصری در اقدامی تاریخی بعد از قهرمانی در مسابقات جام جهانی شنا در یونان بعد از کسب مدال طلایش به خاطر کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی شادی نکرد و گفت: «برای برادران و خواهرانم در فلسطین خوشحالی نمی‌کنم!».

استفاده صهیونیست‌ها از هوش مصنوعی در جنگ رسانه‌ای

در پی جنگ رسانه‌ای گسترده صهیونیست‌ها و تلاش آنان برای قربانی‎سازی، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد چطور رژیم صهیونیستی با استفاده از هوش مصنوعی تلاش می‌کند تا با طرح ادعاهایی چون حمله جبهه مقاومت به کودکان اسرائیلی اذهان جامعه جهانی را از جنایات خود منحرف و جنایت‌هایی را که در حال ارتکاب است، توجیه کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید