• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 26 مهر 1402
کد مطلب : 206147
+
-

تعیین‌تکلیف جاده ‌2 استان جنوبی

راه
تعیین‌تکلیف جاده ‌2 استان جنوبی

فرماندار شهرستان جاسک از تعیین‌تکلیف جاده ترانزیتی هرمزگان به سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با عزم دولت سیزدهم پروژه بسیار مهم جاده جاسک به لیردف با اعتبار ۲۰۰میلیارد تومانی در حال اجراست.
به گزارش تسنیم، علی مهرانی افزود: مسیر ارتباطی شهرستان جاسک به بخش لیردف یک راه ترانزیتی و اثرگذار در سطح ملی است که می‌تواند نقش بسزایی در ترانزیت کشور ایفا ‌‌کند. این راه، مسیری است که هرمزگان را به سیستان و بلوچستان متصل می‌کند و از سوی دیگر موجب وصل شدن بنادر اقتصادی چابهار و بندرعباس به یکدیگر می‌شود.
فرماندار شهرستان جاسک گفت: ساخت مسیر جدید تا پیش از دولت سیزدهم بلاتکلیف مانده بود، اما با روی کار آمدن دولت جدید پروژه شتاب گرفت و اعتبارات لازم برای اجرای آن تامین شد.
به‌گفته او، تاکنون کار بهسازی و آسفالت 70کیلومتر از مسیر 125کیلومتری انجام شده، 20کیلومتر دیگر نیز در حال اجرا و 15کیلومتر دیگر هم در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است.
مهرانی ادامه داد: برای این پروژه مهم و اثر‌گذار در حوزه ترانزیتی بیش از 200میلیارد تومان تاکنون هزینه شده و امیدواریم با پیشرفت اجرای پروژه، جاده جاسک به شهرستان زرآباد در سیستان و بلوچستان متصل شود.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید