• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 25 مهر 1402
کد مطلب : 206028
+
-

درخواست خانواده قربانیان: به شایعات دامن نزنید

بازداشت 7مظنون در قتل داریوش مهرجویی و همسرش

گزارش
بازداشت 7مظنون در قتل داریوش مهرجویی و همسرش

محمد جعفری-روزنامه‌نگار


محمد جعفری-روزنامه‌نگار

تحقیقات گسترده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان جنایت هولناک شهرک زیبادشت که در جریان آن داریوش مهرجویی و همسرش به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل رسیده‌اند منجر به دستگیری 7مظنون شده است.
به گزارش همشهری، از شامگاه شنبه که خبر قتل هولناک کارگردان معروف کشورمان و همسرش در ویلایشان در شهرک زیبادشت کرج منتشر شد، تحقیقات همه‌جانبه پلیس نیز برای کشف اسرار این جنایت کلید خورد. در این مدت‌ اخبار و به‌دنبال آن شایعات زیادی هم درباره این جنایت هولناک منتشر شد که حساسیت پرونده را بیشتر می‌کرد، تا جایی که حالا مهم‌ترین سؤال افکار عمومی این است که قاتلان چه کسانی هستند و انگیزه‌ آنها از این جنایت وحشتناک چه بوده است؟
روز گذشته، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا با حضور در صحنه جنایت گفت: کارآگاهان در ادامه اقدامات و ارتباطات فنی در 3 حوزه اطلاعاتی، آزمایشگاهی و میدانی 7 نفر از مظنونان پرونده را طی عملیات‌های جداگانه تا نیمه‌شب یکشنبه در نقاط مختلف کشور دستگیر کرده‌اند.
به‌گفته او، کماکان تحقیقات به‌صورت جدی در حال انجام است و شواهد و قرائن، حکایت از اخبار امیدوارکننده در قطعیت کشف جرم دارد.
منتظرالمهدی پیش‌تر گفته بود:‌ «تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان ویژه کشف قتل برداشت شده است. عملیات بررسی صحنه (روز یکشنبه) به پایان رسید و کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله موجود هستند. متأسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربینی نبوده. دوربین‌های ورودی شهرک هم کار نمی‌کرد و البته این کارنکردن مربوط به یکی دو روز اخیر نیست و از مدت‌ها قبل دوربین‌ها غیرفعال بوده اند. اما دوربین‌های دیگری که در این شهرک وجود داشت از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفته و اطلاعات موجود در آن تخلیه شده است.»
سخنگوی فراجا با اشاره به استفاده از سگ‌های ویژه کشف قتل در این پرونده گفته بود: «ردزنی‌هایی براساس رد خون مقتولان در مسیر فرار متهمان پیدا شده است. همچنین بالغ بر 4هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته و عملیات پلیس با جدیت در حال انجام است و امیدواریم در کمترین زمان ممکن افراد قاتل شناسایی شوند.»

به شایعات دامن نزنید
روز گذشته همسر خواهر داریوش مهرجویی در گفت‌وگو با همشهری از مردم خواست تا از دامن زدن به شایعات بپرهیزند.
وی در توضیح آخرین وضعیت پرونده گفت: هنوز اطلاعات جدیدی درباره پرونده نداریم. روز یکشنبه کارهای پزشکی قانونی انجام و گواهی فوت صادر شده است. مراسم تشییع هم روز چهارشنبه از مقابل تالار وحدت با حضور هنرمندان، مردم و دوستداران داریوش مهرجویی انجام می‌شود.
منوچهر مسگران درباره مونا دختر مهرجویی نیز گفت: او اکنون نزد دایی‌هایش است و روز گذشته نیز برای پاسخگویی به سؤالات به دادسرای کرج رفته بود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید