• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 22 مهر 1402
کد مطلب : 205710
+
-

جهان‌نما/حمله به دیپلمات اسرائیلی در چین


جنایات دشمن صهیونیستی در غزه خشمی جهانی را علیه صهیونیست‌ها به راه انداخته است. در همین ارتباط نیز مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گزارش داده است که یک دیپلمات صهیونیستی در چین هدف حمله قرار گرفته که و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز این حمله را تأیید و اعلام کرد دیپلماتش در چین زخمی شده است. همزمان با تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، موجی از حمایت جهانی و همدلی با مردم فلسطین و ساکنان باریکه غزه به راه افتاده است.

پاسخ کوبنده اهالی غزه به اسرائیل

سخنگوی دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در نوار غزه خروج فلسطینی‌ها از این منطقه را رد و تأکید کرد: «ایستاده میمیریم» این مقام فلسطینی افزود: «با وجود تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی، سرزمین خود را ترک نخواهیم کرد.» براساس گزارش المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این از 1.1 میلیون ساکن غزه خواسته بود که از خانه‌های خود خارج شده و به سمت جنوب دشت غزه حرکت کنند و در آنجا ساکن شوند.

خواسته کودک فلسطینی پس از بمباران غزه

یک کودک فلسطینی که بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی به‌شدت زخمی شده است، پس از بمباران محل سکونتش رو به دوربین شبکه الجزیره می‌گوید: «من فقط می‌خواهم بازی کنم، آنها همه‌‌چیزمان را از ما گرفتند.» کودکی دیگر می‌گوید که من و مادرم و خاله‌ها دورهم با خوشحالی جمع شده بودیم که ناگهان خانه همسایه هایمان را بمباران کردند و به ما شوک وارد شد. بمباران غزه توسط جنگنده‌‍‌‎های رژیم صهیونیستی با شدیدترین شکل ممکن پس از یک هفته ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید