• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 20 مهر 1402
کد مطلب : 205561
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/DRr8y
+
-

خبرهای کوتاه اقتصادی

  مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: شرکت سپرده‌گذاری هیچ سازوکاری برای اطلاع‌رسانی به مردم از طریق پیامک ندارد و مردم تمام پیامک‌ها درباره سهام عدالت جعلی بدانند و اساسا احتیاجی هم نیست که پیامکی درباره سهام‌عدالت به فردی ارسال شود.
  عضو هیأت مدیره اتحادیه پوشاک ایران با بیان اینکه در حال حاضر با بالاترین حجم پوشاک قاچاق در سطح عرضه مواجه هستیم، تأکید کرد: اخیرا علاوه بر پاکستان، ترکیه و بنگلادش، درهای چین هم باز شده و این کشور در حال جبران عقب‌افتادگی‌های خودش در دوران کرونا است و کالاهای استوک و تاناکورا به‌صورت کیلویی و با قیمت خیلی پایین وارد کشور می‌شود.
  معاون وزیر اقتصاد با تأکید براین‌که در این دهه مهم‌ترین چالش پیش‌رو، تامین مالی توسعه کشور است، گفت: در ١٠سال گذشته اقتصاد کشور رشد نکرد و متوسط رشد سالانه زیر یک‌درصد بود و با این نرخ رشد اقتصادی ٧٠ سال طول می‌کشد که تولید ناخالص داخلی ایران دو برابر شود.
  رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی سی‌ان‌جی‌ گفت: اگر از مراکز معاینه فنی و جایگاه‌ها به‌عنوان گلوگاه ایمنی عرضه این سوخت‌ استفاده کنیم، در مدت زمان کوتاهی مشکل ناایمن‌بودن خودروهای دوگانه سوز قابل حل است.
  استاندارد برچسب انرژی کولرهای آبی با حذف سه رده‌ B، C و D از برچسب انرژی کولر آبی از فصل آتی تنها با
رده‌هایA++، A+، A و +++A صورت خواهد گرفت.
  طبق آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در مردادماه امسال، ۲۵ درصد پروازهای خروجی تأخیر داشتند و متوسط زمان تأخیر پرواز ایرلاین‌ها، به ۹۵ دقیقه رسید.
  چهارمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و‌ افغانستان پس از8سال وقفه به ریاست مدیران کل کنسولی وزارت امور خارجه 2کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید