• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
پنج شنبه 20 مهر 1402
کد مطلب : 205544
+
-

شکست‌ناپذیران

فنرباغچه امسال تمام بازی‌هایش را برده و حتی یک تساوی هم نداشته است

شکست‌ناپذیران

فنرباغچه تنها تیم بدون شکست در تمامی رقابت‌های فصل جاری 10لیگ برتر اروپایی است. آنها تا هفته هشتم حتی یک تساوی هم نداشته‌اند. گالاتاسرای که شانه به شانه فنرباغچه در سوپرلیگ ترکیه پیش می‌رود، فقط 3تساوی دارد و 7بازی را برده است. بایرلورکوزن با هدایت ژابی آلونسو تا هفته هفتم بوندس‌لیگا تنها یک تساوی در زمین بایرن‌مونیخ داشته و بقیه را برده. یک تیم دیگر ترکیه‌ای به نام هاتای اسپور هم بین 6تیم بدون شکست این فصل 10لیگ اروپایی حضور دارد. آنها با این روند در جدول لیگ ترکیه در رده پنجم قرار دارند. بارسلونا با 6برد و 3تساوی در 9بازی لالیگایی و نیس با 4برد و 4تساوی در لیگ یک فرانسه دیگر تیم‌های بدون شکست هستند.
اینها آمار لیگ‌های اروپایی است. اگر بازی در همه رقابت‌ها را مورد محاسبه قرار دهیم، به نتایج جالب‌تری می‌رسیم. در این شرایط تیم فنرباغچه با 16پیروزی در 16بازی در همه رقابت‌های این فصل رکوردی عجیب را به‌خود اختصاص داده است. گالا 13برد و 3تساوی در همه مسابقات و تورنمنت‌ها به‌دست آورده. رئال‌مادرید 10برد در 11مسابقه و یک شکست دارد، بارسلونا 8برد و 3تساوی، لورکوزن 9برد و یک تساوی، آرسنال 9برد، 2تساوی و یک شکست، بایرن‌مونیخ 8برد، 2تساوی و یک شکست.
نکته عجیب دیگر منچسترسیتی است که 4بار در این فصل شکست خورده که یکی از آنها به‌دلیل کشیده شدن دیدار کامیونیتی‌شیلد انگلستان به پنالتی تساوی مورد محاسبه قرار گرفته است. سوپرجام را در پنالتی به آرسنال باختند و در لیگ هم یک بر صفر بازی را به این رقیب واگذار کردند. در جام اتحادیه به نیوکاسل باختند و در لیگ یک شکست دیگر هم مقابل ولوز متحمل شدند. این وضعیت این روزهای فاتح سه‌گانه فصل پیش فوتبال اروپاست. البته تا پایان فصل اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. شاید من‌سیتی مثل فصل پیش یا فصل‌های قبل‌تر دوباره خودش را برساند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید