• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 19 مهر 1402
کد مطلب : 205394
+
-

عدد خبر/ ۱۱۵ زمین

در راستای اجرای ماده 4قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ‌115 قطعه زمین به  ۲۳۰ خانوار گیلانی با حضور نماینده عالی دولت در استان واگذار شد. به گزارش تسنیم، به هر یک از 230خانوار ثبت نام شده در این طرح 200مترمربع زمین در روستا و شهرهای کمتر از 1500نفر جمعیت واگذار می‌شود.

۵۷۰۰ میلیون
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: ارزش صادرات انواع کالا از بنادر استان در نیمه اول سال، 5700میلیون دلار و ارزش واردات 1064میلیون دلار بوده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم محمدزاده افزود: در این مدت ۱۵میلیون‌و۲۱۸هزار تن کالا صادر شده است.

۲۳ واحد
استاندار ایلام از احیای ۲۳واحد تولیدی راکد ایلام در ۶ماه‌ نخست سال‌جاری خبر داد. به گزارش فارس، حسن بهرام‌نیا گفت: هدف‌گذاری برای احیای ۳۹واحد راکد و نیمه فعال و همچنین افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی، طی سال‌جاری در دستور کار قرار گرفت که در ۶ماه‌ اول امسال ۲۳واحد احیا شد یا افزایش ظرفیت داشت.

۸۲ درصد
استاندار سمنان از تحقق ۸۲درصدی تعهد اشتغال در این استان خبر داد و گفت: ادامه کار دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال امسال با اولویت به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان بومی باشد.به گزارش ایسنا، سیدمحمدرضا هاشمی اظهار کرد: امسال بیش از ۱۲هزارو۳۴۲ فرصت شغلی برای سمنان درنظر گرفته شده که ۱۰هزارو۱۳۱ فرصت محقق  شده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید