• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 18 مهر 1402
کد مطلب : 205241
+
-

3 - هیچ نمی‌شود!

اتفاق روز
3 - هیچ نمی‌شود!

گمانه‌زنی‌ها در مورد سرنوشت بازی سپاهان و الاتحاد، حالا با گذشته کمی متفاوت شده است. اخیرا نسخه عربی وب‌سایت گل از تکرار این مسابقه خبر داده است. آنها به‌گفته خودشان با استفاده از منابعی در کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نتیجه رسیده‌اند که این مسابقه تکرار می‌شود اما تکرار این بازی چه شرایطی دارد؟ آیا بازی تکراری نیز در ایران برگزار خواهد شد؟ زمان انجام این بازی کی تعیین می‌شود؟ آیا ممکن است تکرار این بازی، جرایمی را برای باشگاه سپاهان نیز به همراه داشته باشد؟

  در ایران، اما بیرون از نقش‌جهان
با توجه به اینکه لغو بازی سپاهان و الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا از سوی ناظر بازی اعلام شده بود و باشگاه الاتحاد به‌صورت سرخود زمین را ترک نکرده، اوضاع در نگاه اول چندان به سود سپاهان به‌نظر نمی‌رسید. با این حال، از همان موقع زمزمه‌هایی در مورد مذاکرات دولتی بین 2کشور برای تکرار بازی وجود داشت. البته که ای‌اف‌سی قرار نیست تحت‌تأثیر تصمیم‌های دولتی 2کشور باشد، اما به هر حال این کنفدراسیون هم دوست ندارد شانس برگزاری یک بازی مهم را به‌سادگی از دست بدهد. حالا براساس اعلام منابع عربی، این بازی تکراری باز هم در ایران اما بیرون از ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود. آیا ممکن است فولادشهر اصفهان محل برگزاری این نبرد باشد؟ این درصورتی است که این استادیوم استانداردهای لازم از سوی ای‌اف‌سی را به‌دست بیاورد. در غیراین صورت شاید ورزشگاه فولاد آره‌نا در اهواز به‌عنوان میزبان احتمالی این بازی معرفی شود.

  ای‌اف‌سی تصمیم می‌گیرد
کنفدراسیون فوتبال آسیا 2هفته دیگر رأی نهایی را درخصوص این بازی اعلام خواهد کرد؛ تصمیمی که برای هر دو تیم اهمیت زیادی خواهد داشت. اصلا بعید نیست که الاتحاد سفر دیگری را به اصفهان تجربه کند. در این سفر احتمالا کریم بنزما نیز همراه کاروان این تیم خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید