• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 18 مهر 1402
کد مطلب : 205217
+
-

خبر کوتاه ورزشی

رکورد کوکه
در پیروزی میلی‌متری و دقیقه آخری اتلتیکو مقابل رئال سوسیداد، کوکه یک پاس گل داد. از زمان نخستین بازی کوکه در فصل 10-2009، هیچ هافبکی در لالیگا بیشتر از او پاس گل نداده است (79‌پاس‌گل). به این نکته هم باید اشاره داشت که اتلتیکو‌مادرید در هیچ‌یک از 10‌بازی اخیر خانگی خود مقابل رئال سوسیداد در لالیگا شکست نخورده است (8‌برد و 2‌تساوی) که طولانی‌ترین شکست‌ناپذیری آنها مقابل تیمی از سن سباستین در قرن بیست‌و‌یکم است.

اخراجی لالیگا
باشگاه سویا در آستانه بازی این تیم پس از فیفادی مقابل رئال‌مادرید سرمربی خود را برکنار کرد. خوسه لوییس مندلیبار به‌دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش به‌عنوان سرمربی تیم کنار گذاشته شد. مندلیبار اواسط فصل قبل جانشین سمپائولی شد و علاوه بر خارج کردن سویا از منطقه سقوط، این تیم را به هفتمین قهرمانی لیگ اروپا نیز رساند. سمپائولی هم خودش جانشین لوپتگی شده بود. سویا اکنون در رده چهاردهم لالیگا قرار دارد.

100میلیونی نیست
اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد که رقم پرداختی باواریایی‌ها به تاتنهام برای جذب هری کین، ۹۵‌میلیون یورو بوده است. این در حالی است که رسانه‌ها در طول تابستان، از مبلغ ۱۰۰‌میلیون پوندی برای معامله کین سخن می‌گفتند. شاید حالا با مشخص شدن این رقم، رئالی‌ها بیشتر حسرت از دست رفتن این خرید را بخورند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید