• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 15 مهر 1402
کد مطلب : 204962
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/ElyYK
+
-

جهان مقاومت

تمجید یمنی‌ها از رژه اخیر نیروهای سرایا القدس
 «محمد علی الحوثی»، عضو شورای‌عالی سیاسی یمن، رژه اخیر نیروهای سرایا القدس وابسته به جنبش جهاد اسلامی در غزه را سیلی به رژیم صهیونیستی و سازشکاران دانست. این مقام یمنی در این ارتباط تأکید کرد که رژه سرایا القدس دستاورد مهمی است و نشان‌دهنده تعهد قوی برای حفاظت از مردم فلسطین و دفاع از مسجد الاقصی است و معادله درگیری با دشمن صهیونیستی را تغییر خواهد داد.

وخامت حال نظامیان صهیونیست
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم، حداقل 5نظامی این رژیم زخمی شدند. تایمز اسرائیل روز جمعه گزارش داده است که حال 3نظامی زخمی شده در طولکرم به‌شدت وخیم است. در یورش اخیر همچنین یکی از یگان‌های نظامی رژیم صهیونیستی در کمین مبارزان فلسطینی گرفتار شد که پس از برجای گذاشتن شماری از تجهیزات خود و زخمی شدن چند سرباز، از منطقه عقب نشینی کردند.

هرتزوگ در دام هکرها
رادیو ارتش رژیم اسرائیل تأیید کرد که حساب تلگرام متعلق به «اسحاق هرتزوگ»، رئیس این رژیم هک شده است. گفته شده است که سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در حال تحقیق در این زمینه است. تاکنون به میزان دسترسی هکرها به‌حساب کاربری هرتزوگ در تلگرام هیچ اشاره‌ای نشده است. این نخستین بار نیست که مقامات و نهادهای دولتی و خصوصی رژیم صهیونیستی طعمه هکرها می‌شوند، یک‌ماه پیش نیز ۳۲ شرکت «اسرائیلی» هک و از دسترس خارج شدند.

نخست‌وزیر عراق در راه روسیه
«محمد شیاع السودانی» برای شرکت در کنفرانس هفته انرژی روسیه، ضمن سفر به مسکو در روزهای ۱۰ و ۱۱ اکتبر با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه دیدار خواهد کرد. براساس گزارش تاس، پوتین پیش‌تر در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که ما با نخست‌وزیر عراق درباره امنیت در منطقه و داخل عراق گفت‌وگو خواهیم کرد و مطمئنم این دیدار ثمربخش خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید