• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 15 مهر 1402
کد مطلب : 204959
+
-

جهان‌نما/گلایه مادر آمریکایی از آموزش جنسی در مدارس


مادر یکی از دانش‌آموزان آمریکایی از نحوه آموزش مسائل جنسی در مدرسه فرزندش گلایه‌مند است. او می‌گوید که «معلم در کلاس ۳روز در هفته را فقط برای آموزش مطالب همجنسگرایی به جای موضوعات واقعی اختصاص داده است. ما باید با این رویه مقابله کنیم، وگرنه وضعیت بدتر می‌شود.» آموزش نامعقول مسائل جنسی و همجنسگرایی در مدارس غربی و آمریکایی به یک معضل برای والدین و خانواده‌های دانش‌آموزان تبدیل شده است و بسیاری از خانواده‌ها فضای آموزشی مدارس برای فرزندان‌شان را ناامن و نامناسب می‌دانند.

یدک‌کشی به سبک انگلیسی

فیلمی از یک ماشین یدک‌کش در لندن، پایتخت انگلیس پخش شده که هنگام عبور از خیابان نه‌تنها به ماشین آسیب‌دیده، آسیب بیشتری وارد می‌کند، بلکه فراتر از آن، به دیگر ماشین‌های پارک شده نیز آسیب زیادی می‌‎زند. پلیس انگلیس درباره این یدک‌کش اظهارنظری نداشته است.

تخریب بزرگ‌ترین سد هند در ۱۰دقیقه

بزرگترین سد هند تخریب شد. این سد در ایالت «سیکیم»، توان تولید 1200مگاوات برق داشت. گفته شده این سد تقریباً در عرض 10دقیقه توسط یک سیل ناگهانی به‌طور کامل از بین رفت. سیل اندکی پس از نیمه شب چهارشنبه آغاز شد؛ زمانی که آب یک دریاچه یخچالی سرریز شد و بزرگ‌ترین سد برقابی در ایالت سیکیم واقع در شمال شرق هند را شکست و پس از آن، سیلاب و گل و لای با عبور از چندین شهر کوهستانی به سمت دره پایین‌دست سرازیر شد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید