• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
جمعه 14 مهر 1402
کد مطلب : 204868
+
-

خبر آخر

مطالبات فرهنگیان به زودی پرداخت می‌شود
رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه پیگیر مطالبات فرهنگیان هستیم و به زودی این بخش جبران خواهد شد، گفت: فوق العاده معلمان به ویژه معلمان ابتدایی هم مورد توجه ما قرار دارد. تعلیم و تربیت برای ما مهم است و رتبه بندی معلمان از افتخارات دولت سیزدهم است.

امید به زندگی به ۷۶سال رسید
به‌گفته وزیر بهداشت، امید به زندگی در ایران ۷۶سال است. بهرام عین‌اللهی دراین‌باره گفت: حوزه سلامت در جمهوری اسلامی ایران یکی از قوی‌ترین حوزه‌هاست. وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: برای هر ایرانی با کدملی‌اش یک پرونده سلامت ایجاد می‌شود. 32میلیون نفر از جمعیت کشور از بیمه رایگان برخوردار هستند.

ساخت ابرپیاده‌راه پایتخت
شهردار تهران از پروژه «مسیر طبیعت» به‌عنوان ابرپیاده‌راه پایتخت در تپه‌های عباس‌آباد بازدید کرد. سیدمحمد حسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد در این‌ بازدید گفت: روند جاری پروژه «مسیر طبیعت» سرعت گرفته و فازبندی‌های آن شروع شده است تا به مرحله عملیاتی برسد. «مسیر طبیعت» یک پروژه ملی در راستای ایجاد ابرپیاده‌‌راه مدرن کشور است.

رئیس‌کلانتری زاهدان عزل شد
پس از انتشار کلیپی از رفتار غیرقانونی یک سرباز وظیفه در کلانتری شهرستان زاهدان، رئیس وقت این کلانتری به‌دلیل نظارت نکردن و کوتاهی در انجام وظایف قانونی از سمت خود عزل شد. این دستور ویژه توسط سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان صادر شد و گفته می‌شود تخلف وی در حال رسیدگی است.

خط6 مترو، امروز تعطیل است
خط6 متروی تهران امروز پذیرش مسافر ندارد. هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، گفت: با توجه به توسعه خطوط و به‌منظور اجرای عملیات اتصال نیمه‌شمالی به خط اصلی و همچنین انجام برخی تنظیمات فنی، خط6 مترو در روز جمعه 14مهرماه پذیرش مسافر نخواهد داشت.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :