• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 13 مهر 1402
کد مطلب : 204770
+
-

نکته بازی/ الان «بهتر» ما این است؟

گزارشگر بازی نساجی ایران و الهلال عربستان، به دفعات به بهبود کیفیت چمن ورزشگاه آزادی اشاره کرد. او حتی اوایل نیمه‌دوم تأکید کرد که همکارانش با بازیکنان نساجی گفت‌وگو کرده‌اند و آنها اطمینان داده‌اند که چمن وضع مطلوبی دارد. حالا بگذریم از اینکه اساسا چنین سؤالی باید از بازیکنان الهلال پرسیده می‌شد، وگرنه خودی‌ها که به این شرایط عادت دارند. بعد هم بیننده تلویزیونی چشم دارد و می‌بیند که روی همین زمین که شرایط ظاهری‌اش بهتر شده، باز هم توپ پله می‌شود و رد و بدل کردن 4تا پاس سالم و عادی هم دشوار است. وای به حال ما اگر این، چمن «خوب» ما باشد. مشکلی با ستایش از پیشرفت‌های مختصر نداریم اما خطر اینجاست که فکر کنیم کارمان ایده‌آل بوده و به همین مقدار راضی شویم.

ببخشید نشناختند!
یکی از حواشی بازی نساجی و الهلال هم مربوط می‌شد به حضور نافرجام بهرام افشاری در ورزشگاه. او که برای تماشای مسابقه به استادیوم رفته بود، به‌دلیل اینکه اجازه حضور در جایگاه ویژه را پیدا نکرد، به خانه برگشت. حالا اینکه چرا بین مردم ننشست و بازی را تماشا نکرد، خودش یک بحث دیگر است اما باید از آقای افشاری عذرخواهی کنیم که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا او را به‌جا نیاورده‌اند و اجازه حضورش در بخش دلخواه در ورزشگاه را نداده‌اند! به هر حال داستان بازی‌های آسیایی با لیگ خودمان فرق دارد؛ جایی که شما راحت پیراهن استقلال را می‌پوشی و با این تیم تمرین می‌کنی یا سریال پایتخت را می‌آورید وسط بازی پرسپولیس و نساجی، بدون اینکه یک ریال به‌حساب این دو باشگاه بپردازید.

کمی واقع‌گرا باشید
ساعاتی پیش از برگزاری دیدار نساجی و الهلال، مالک باشگاه مصاحبه‌ای انجام داد که در نوع خودش جالب بود. رضا حدادیان با نیت افزودن بر اعتمادبه‌نفس بازیکنان تیمش، در مورد احتمال صعود نساجی گفت: «صعود که می‌کنیم ولی امیدوارم به‌عنوان تیم اول صعود کنیم. امیدوارم امشب بازیکنان‌مان با دعای خیر مادران عزیز و مردم ایران یک نتیجه خوب رقم بزنند.» صد البته همه به تیم خوب نساجی احترام می‌گذارند و برایش در این مسابقه هم انرژی مثبت فرستادند اما همه‌‌چیز به این راحتی نیست. به هر حال تیم مقابل پرافتخارترین تیم آسیاست که با کلی ستاره برای قهرمانی در این مسابقات بسته شده. نوع ادبیات شما هم باید واقع‌گرایانه و متناسب با همین حقیقت باشد، وگرنه بعدش با 3گل می‌بازید و اظهارات بعدی‌تان هم بی‌محل می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید