• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 31 خرداد 1397
کد مطلب : 20453
+
-

ریزنویس

 سیدآرش حسینی میلانی،  رئیس کمیته محیط‌زیست شورای شهر تهران با بیان اینکه از مجموعه باغات تهران ۴۰۰ هکتار با ارزش اکولوژیک باقی مانده است،  بر نقش مافیای باغ‌خواری و فساد سیستماتیک در نابودی باغات تأکید کرد. او خط مقدم اقدامات شورای شهر را پیداکردن جایگزینی برای مصوبه برج باغ‌ها خوانده و از خطر خشکاندن باغات درصورت تعلل بیشتر ابراز نگرانی کرد. (ایلنا)

    سید احمد صفوی،  شهردار منطقه‌20تهران،  از توقف پروژه توسعه بیمارستان هفتم تیر از یک سال گذشته خبر داد و گفت: تعیین تکلیف درختان قدیمی معارض با این طرح با کمیسیون ماده7 شهرداری تهران است. (همشهری)

    دکتر علی بیت‌اللهی، مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات مسکن‌، راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال‌های اخیر سازه‌های اسکلتی روند رو به رشدی را داشته‌اند،  گفت: ولی این امر آسیب‌پذیری ما را در برابر مخاطرات طبیعی کاهش نداده است که نیازمند فرهنگسازی بیشتر هستیم. (ایسنا)

   سید علی مفاخریان، شهردار منطقه9 تهران: مجموعه شهری منطقه تعامل بسیار مناسب و سازنده‌ای را با مجموعه نیروهای مسلح در رابطه با تعیین تکلیف اراضی متعلق به ارتش و وزارت دفاع دارد که با همکاری‌های صورت گرفته فیما بین، به‌زودی شاهد اجرایی‌شدن توافقات خواهیم بود. (همشهری)

   حسین شهبازی،  مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران: انتظار می‌رود وزش باد در برخی ساعات امروز (۳۱ خرداد) سبب خیزش گرد و خاک و افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در سطح شهرشود،  همچنین دما تا فردا به‌طور نسبی افزایش می‌یابد. (ایسنا)

   عدالت امیرزاده،  معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه3 تهران: جشن بازیافت به‌مدت یک‌ماه از دوم تا 27تیرماه با اجرای نمایش کمدی در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود. هدف از انجام این کار،  ترویج فرهنگ تفکیک پسماند و آشنایی کودکان به اهمیت و نقش بازیافت در حفظ محیط‌زیست است. (همشهری)

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :